سیستم جدید سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سیستم جدید سرمایه گذاری در قشم از اول مهر ماه سال جاری و با هدف تسریع در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی راه اندازی می شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مهندس سعید بنی عامریان با بیان […]

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سیستم جدید سرمایه گذاری در قشم از اول مهر ماه سال جاری و با هدف تسریع در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی راه اندازی می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مهندس سعید بنی عامریان با بیان این مطلب افزود: سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری در قشم براساس تکلیف دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی و تاکید سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم برای شفاف سازی و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
وی گفت: از طریق سیستم پنجره واحد در چهار فاز شامل جمع آوری و تحلیل اطلاعات، طراحی فرآیندها، پیاده سازی و اجرا و در نهایت نظارت مستمر و به روز رسانی به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خدمات ارائه می شود.
به گفته این مقام سازمان منطقه آزاد قشم، هدف راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری، ساده سازی جریان های اطلاعات بین این سازمان و سرمایه گذاران و کاهش اتلاف وقت فعالان اقتصادی و همچنین پیشگیری از اعمال سلایق شخصی در این فرآیند می باشد.
بنی عامریان بیان داشت : تسهیل فرآیند صدور مجوزها و شروع کسب و کار، حذف تشریفات زاید، کنترل پروژه ها، اثر بخشی مطلوب و به موقع اطلاعات و پردازش سریع تر و تاخیر کمتر در ارائه خدمات نیز از دیگر اهداف راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در قشم می باشد.
به گفته وی، موفقیت در اجرای این پروژه به اراده و حمایت کامل مدیران ارشد سازمان، تشریک مساعی تمامی واحدهای مرتبط و طراحی چارچوبی متناسب با رعایت موازین فنی و قانونی ارتباط خواهد داشت.
بنا به این گزارش، پروژه پنجره واحد سرمایه گذاری در قشم از اول مهر ماه سال جاری به صورت آزمایشی و از سال ۹۴ نیز بطور قطعی در این منطقه اجرایی خواهد شد.

منبع:qeshm.ir