سیره شهدا بهترین الگو برای مسئولین است

به مناسبت هفته دولت مسئولین شهرستان قشم با حضور در منزل  خانواده شهدا و جانبازان از ایشان تجلیل کردند. امام جمعه شهرستان قشم در این دیدار گفت : سیره شهدا راه پر عزت وافتخاری است که می تواند بهترین الگوی برای مسئولین  در خدمت رسانی به مردم و کشور عزیزمان باشد. حجت الاسلام جوکار ضمن تقدیر از ایثارگریهای خانواده […]

به مناسبت هفته دولت مسئولین شهرستان قشم با حضور در منزل  خانواده شهدا و جانبازان از ایشان تجلیل کردند.

امام جمعه شهرستان قشم در این دیدار گفت : سیره شهدا راه پر عزت وافتخاری است که می تواند بهترین الگوی برای مسئولین  در خدمت رسانی به مردم و کشور عزیزمان باشد.

حجت الاسلام جوکار ضمن تقدیر از ایثارگریهای خانواده شهدا و جانبازان افزود: شما عزیزان دو اجر در نزد خداوند متعال دارید چون هم برای رضای خدا جهاد نمودید و هم پس از آن بر عهد خود در پاسداری انقلاب پابرجا ماندید.

فرماندار شهرستان قشم هم در این دیدار با اشاره به حضور همیشگی خانواده شهدا و جانبازان در عرصه های مختلف و حساس انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : احیای فرهنگ جهاد و شهادت از برکات این انقلاب بود که خداوند به وسیله آن انقلاب را بیمه کرد و ملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان خواهند بود.

عرت کمال زاده افزود : مسدولین تجلیل از خانواده شهدا و ایثاگران را وظیفه خود می دانند و با تمام  وجود در خدمت آنها هستند.

بر اساس این گزارش امام جمعه ، فرماندار ، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین با حضور در منزل آقای محمد عاشوری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و کارمند اداره تامین اجتماعی و همچنین خانواده شهید حسین تارک از  فداکاری و صبر ایثارگران تقدیر و تجلیل نمودند.

IMG_8399

IMG_8424