سربلندی امروز مردم ایران مدیون رهبری امام خمینی (ره) است

همزمان با فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام مراسم بزگداشت ایشان در مسجدالنبی (ص) قشم با حضور علمای شیعه و سنی و مردم ولایت مدار شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام غلامی  از امام خمینی(ره) به عنوان مردی که توانست مردم ایران، مسلمانان و آزاداندیشان جهان را از قید بندگی و ذلت نجات […]

همزمان با فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام مراسم بزگداشت ایشان در مسجدالنبی (ص) قشم با حضور علمای شیعه و سنی و مردم ولایت مدار شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی  از امام خمینی(ره) به عنوان مردی که توانست مردم ایران، مسلمانان و آزاداندیشان جهان را از قید بندگی و ذلت نجات دهد یاد کرد و گفت: سربلندی امروز مردم ایران و مسلمانان جهان مدیون انقلابی است که هدایت آن را امام خمینی (ره) به عهده داشت.
وی اظهار کرد: به رغم توطئه های دشمنان برای جلوگیری از پیروزی انقلاب، ملت ایران با وحدت رویه و تبعیت از رهبر کبیر انقلاب، توانستند به هدف خود مبنی بر تشکیل نظام اسلامی دست یابند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قشم تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را برای نسل های آتی ضروری ارزیابی کرد و گفت: اجرای این سیاست به ویژه با هدف روشنگری نسل جوان به عنوان یکی از نیازهای مهم کشور به شمار می رود.

شیخ محمد صالح امینی از علمای برجسته اهل سنت قشم نیز در این مراسم به نقش ویژه ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و گفت: امام خمینی ره با حمایت مردمی اصل ولایت فقیه را در جامعه حاکم کرد و مکتب اسلامی را بر این مبنا احیا نمود.

وی ادامه داد: پس از ایشان نیز خلف صالحشان حضرت آیت الله خامنه ای به خوبی و با درایت امور انقلاب را پیش می برند و عزتمندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند

 

در همین چارچوب مردم قشم ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۴ خرداد، با حضور در مصلی امام علی(ع) این شهر و تا پیش از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، درغم هجران بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران عزاداری می کنند.

مردم ولایتمدار شهرهای درگهان و سوزا نیز همچون ساکنان بندر لافت و جزیره هرمز، در بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمیینی(ره) آئین های ویژه عزاداری برگزار می کنند.