سبک زندگی مردم باید قرآنی شود.

حجت الاسلام ˈرضا جوکارˈ افزود: تمسک به قرآن می تواند گره گشایی مشکلات و معضلات جامعه امروز ما باشد. وی بیان داشت : حمایت از فعالیت های دینی و قرآنی در برنامه های نهاد نماز جمعه قرار دارد و ما جهت رفع مشکلات قرآنی شهرستان همراهی و همکاری کاملی را با موسسات و مراکز قرآنی […]

حجت الاسلام ˈرضا جوکارˈ افزود: تمسک به قرآن می تواند گره گشایی مشکلات و معضلات جامعه امروز ما باشد.

وی بیان داشت : حمایت از فعالیت های دینی و قرآنی در برنامه های نهاد نماز جمعه قرار دارد و ما جهت رفع مشکلات قرآنی شهرستان همراهی و همکاری کاملی را با موسسات و مراکز قرآنی خواهیم داشت.

جوکار اظهار داشت : به جهت اهمیت جایگاه قرآن در زندگی مردم خطبه های نماز جمعه قشم در خصوص سبک زندگی قرآنی در جامعه است.

وی افزود : همه مسئولین برای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه باید تلاش کنند.

در ادامه این بازدید مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم (ص) قشم گفت : فعالیت های موسسه از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است و توانسته است تاثیرات خوبی را در عرصه فرهنگی و قرآنی در شهرستان داشته باشد.

عباس بازماندگان افزود : تشکیل کلاس های تخصصی حفظ ، روخوانی و روانخوانی ، تربیت معلم قرآن ، آموزش قرآن کودک ، همایش ها و محافل قرآنی و دیگر برنامه های فرهنگی دینی از جمله فعالیت های این موسسه بوده است.

وی بیان داشت : رویکرد اصلی موسسه تربیت نیروهای قرآنی و ساماندهی فعالان قرآنی  برای آینده دینی شهرستان است.

بازماندگان اظهار داشت : نگاه قرآنی به اجتماع و حمایت از فعالیت های قرآنی می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه را رفع کند.

وی عنوان کرد : در حال دوره های تخصصی تربیت معلم قرآن که بیش از ۸۰ نفر شرکت کننده مشغول آموزش هستند با رویکرد تربیت نیروهای متخصص قرآنی در حال اجرا است.

بازماندگان افزود : حمایت از فعالیت های قرآنی باید بیشتر شود چرا که هزینه های سنگین که در شهر قشم وجود دارد امکان فعالیت را به شدت کاهش می دهد.

وی بیان داشت : هزینه کردند در راه قرآن سرمایه گزاری برای امنیت جامعه است.

براساس این گزارش امام جمعه شهرستان از موسسه فروغ سرمد قشم نیز بازدیدی داشته است.