یک کشته و چهار زخمی در سانحه رانندگی شهرقشم

سانحه رانندگی صبح امروزیکشنبه در انتهای بلوار آزادگان قبل از میدان استقلال در شهرستان قشم چهار کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.  در یک سانحه رانندگی یک دستگاه ماکسیما در انتهای بلوار آزادگان واژگون شد که منجر به مرگ یک دختر ۲۰ساله  و زخمی شدن چهار دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شعبه بین […]

سانحه رانندگی صبح امروزیکشنبه در انتهای بلوار آزادگان قبل از میدان استقلال در شهرستان قشم چهار کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

 در یک سانحه رانندگی یک دستگاه ماکسیما در انتهای بلوار آزادگان واژگون شد که منجر به مرگ یک دختر ۲۰ساله  و زخمی شدن چهار دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شعبه بین الملل قشم شد .

یکی از حاضرین درصحنه حادثه در تشریح این خبربه خبرنگارهرمز ، گفت : پنج سرنشین (۲ پسر و ۳ دختر) ساعت حدود ۴ صبح به دلیل سرعت بالا به جدول کنارخیابان برخورد کردند که یک نفر از سرنشیان این خودرو در دم جان باخت و چهارنفر دیگر حال وخیمی داشتند که بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.

در تحقیقات خبرنگار هرمز ، یک مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان قشم مورد معالجه قرار گرفت وسه نفراز سرنشینان بلافاصله به بیمارستان بندرعباس انتقال یافتند که حال هرسه نفر این مصدومان وخیم گزارش شده است به طوری که ضریب هوشی یک پسر و یک دختر ۳ و ضریب مصدوم دیگر۵ گزارش داده شده است .

این حادثه منجر به مرگ * یلداعبدلی خالدی * دانشجوی ترم اول رشته پزشکی ساکن تهران و زخمی شدن چهار سرنشین این خودرو شد که از خداوند منان آرزوی بهبودی سه دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شعبه بین الملل قشم داریم و برای خانواده عبدلی خالدی ضمن عرض تسلیت از پیشگاه خداوند متعال برای آن دانشجودرجات رفیع و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم.