سامانه ارتباط ریاست جمهوری آماده دریافت شکایات ، درخواست ها و پیشنهادات مردم است

مسئول روابط عمومی فرمانداری قشم در گفتگو با هرمز آنلاین گفت: سامانه ارتباطی ریاست محترم جمهور با شماره ۱۱۱ و همچنین وب سایت  www.saamad.ir  آماده دریافت شکایات ، درخواست هاو پیشنهادات یکایک مردم عزیز شهرستان قشم می باشد. وی افزود : با توجه به سفر ریاست محترم جمهور دکتر روحانی به استان هرمزگان و برقراری ارتباط […]

مسئول روابط عمومی فرمانداری قشم در گفتگو با هرمز آنلاین گفت: سامانه ارتباطی ریاست محترم جمهور با شماره ۱۱۱ و همچنین وب سایت  www.saamad.ir  آماده دریافت شکایات ، درخواست هاو پیشنهادات یکایک مردم عزیز شهرستان قشم می باشد.

وی افزود : با توجه به سفر ریاست محترم جمهور دکتر روحانی به استان هرمزگان و برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین مسئولین جامعه اسلامی و مردم که از حقوق متقابل بین آنها و مورد تاکید در دین مبین اسلام است بر همین اساس به جهت سهولت این ارتباط سامانه ۱۱۱ و همچنین مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سامد به آدرس www.saamad.ir آماده دریافت ایده‌ها، نظرها، طرح‌ها، شکایت‌ها، درخواست‌ها، انتقادها و ابراز احساسات مردم عزیز می باشد.

عباس بازماندگان اظهار داشت: سرعت و راحتی و در دسترس بودن این دو سامانه از جمله ویژگی های مرکز ارتباطات ریاست جمهوری است که در عصر نوین ارتباطی پاسخ گوی هموطنان عزیز خواهد بود.