ساعات تردد شناورهای قشم ، بندرعباس افزایش می یابد

به گزارش قشم ازاد؛ مسعود سالاری فرماندار قشم درجلسه ساماندهی شناورهای دریایی قشم ، بندرعباس در سالن فرمانداری این شهرستان ؛ افزود: جزیره قشم با وجود مکان های گرشگری نیازمند افزایش ساعات شناورها است وی افزود:از تاریخ ۱۵/۱۰/۹۲ اسکله شهید ذاکری برای جذب و آرامش گردشگرتا ساعت ۱۲ شب تردد شناور خواهد داشت . فرماندار قشم […]

به گزارش قشم ازاد؛ مسعود سالاری فرماندار قشم درجلسه ساماندهی شناورهای دریایی قشم ، بندرعباس در سالن فرمانداری این شهرستان ؛ افزود: جزیره قشم با وجود مکان های گرشگری نیازمند افزایش ساعات شناورها است

وی افزود:از تاریخ ۱۵/۱۰/۹۲ اسکله شهید ذاکری برای جذب و آرامش گردشگرتا ساعت ۱۲ شب تردد شناور خواهد داشت .

فرماندار قشم به افزایش ۳۰ درصدی جذب گردشگری در نوروز امسال اشاره کرد و گفت : همه مسولین و نهاد ها خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و شهر را برای حضورهرچه بیشتر گردشگر آماده کنند .

وی قشم را جزیره قشم را ثبات و آرامش ایران نامید و تصریح کرد: کسانی که به قشم سفر می کنند برای استراحت، تفریح و تجارت می آِیند و ما به عنوان متولیان این جزیره باید فضا و زمینه را برای آنها مساعد نماییم .

سالاری با اشاره به این که هرچقدر تعداد رفت و آمدها به جزیره قشم افزایش یابد، درآمد این جزیره  نیز افزایش می یابد، گفت :  در سال جاری هیچ گونه افزایش قمیت در تردد شناورها قشم ، بندرعباس نخواهیم داشت .

وی مرگ ۱۷ تن از هموطنانمان در آبهای بندرعباس – هرمز که در سال گذشته زخ داد یک فاجعه بزرگ دانست‌ ؛ تاکید کرد :امنیت  مسافران و گردشگران چه در خشکی و چه در آب (شناورهای دریایی)  باید تامین شود .

وی تصریح کرد:شناورهایی که اتباع بیگانه را از بندرعباس به جزیره  قشم انتقال دهند جریمه خواهند شد .

سالاری در پایان خواستار نظارت مسولین دراسکله ها بر ورود اتباع بیگانه به این جزیره شد وافزود:ورود اتباع بیگانه به این  جزیره باید به حداقل ممکن برسد .