زنگ مهر درمدارس قشم به صدا درآمد

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید(اول مهر)زنگ مدارس در شهرستان قشم باحضورمسولین نواخته شد. به گزارش هرمزآنلاین؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان فرماندار فرمانده ناحیه قشم وجمعی از مسئولان، مراسم آغاز مهر برگزار شد. امام جمعه قشم  درمراسم زنگ مهردر جمع دانش آموزان گفت […]

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید(اول مهر)زنگ مدارس در شهرستان قشم باحضورمسولین نواخته شد.

به گزارش هرمزآنلاین؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان فرماندار فرمانده ناحیه قشم وجمعی از مسئولان، مراسم آغاز مهر برگزار شد.

امام جمعه قشم  درمراسم زنگ مهردر جمع دانش آموزان گفت : آموزش و پرورش باید علم و دانش را دنبال کند و مانند گذشته قله های بلند علم و دانش و اخلاق و معنویت را فتح کند .

جوکار در بخش دیگر از بیانات خود با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و ۸ سال دفاع مقدس ، حفظ نظام و کشور، شکوفایی معنوی و اخلاقی جوانان و آمادگی برای ترقی و جهش های علمی و تکنولوژی پیشرفته و فناوری را نتیجه جنگ برشمرد و افزود : رمز استواری ما شکوه و عظمت ملت بزرگ ایران و شهداء سرافراز هستند .

وی تصریح کرد:کسب علم و دانش دانش آموزان ما در سنگر تعلیم و تربیت می تواند دشمن را به عقب میراند

حجت الاسلام رضاجوکارامام جمعه شهرستان قشم در این مراسم هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و معلمان و مربیان آموزش و پرورش تبریک عرض کرد .

مسعود سالاری از ۲۵هزار دانش آموز و ۶۰۰مربی و مدرس که با آغاز سال تحصیلی جدید روانه کلاس های درس در شهرستان قشم می شوند، به عنوان سربازان این جبهه فرهنگی نام برد و خواستار جدیت آنها در تعلیم و تربیت شد.
به گزارش مرمز در این آیین پیام های سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مناسب آغاز سال تحصیلی جدید، بطور جداگانه قرائت شد