زندگی و منش حضرت زهرا(س) الگوی زندگی زنان و مردان است

دبیر کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان قشم  در نشست تشریح برنامه های هفته زن گفت :زندگی و منش حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها به عنوان الگوی زنان است بلکه مردان ما هم باید به ایشان تاسی داشته باشند. وی افزود : مهمترین عاملی که باعث موفقیت یا ناکامی مردان می شود نقش همسران آنهاست […]

دبیر کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان قشم  در نشست تشریح برنامه های هفته زن گفت :زندگی و منش حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها به عنوان الگوی زنان است بلکه مردان ما هم باید به ایشان تاسی داشته باشند.

وی افزود : مهمترین عاملی که باعث موفقیت یا ناکامی مردان می شود نقش همسران آنهاست و خانواده مهم ترین رکن در آموزه های اسلامی است .

مهرالسادات معطریان با تاکید بر نقش موثر بانوان در برنامه های دولت تدبیر و امید افزود: این دولت اقدامات ارزنده ای در جهت مشارکت بخشیدن بانوان در امور مختلف جامعه در دست اجرا دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل شورای حل اختلاف بانوان درقشم خبر داد و گفت: این شورا با وجود مخالفت های اولیه دستگاه های شهرستانی در قشم تشکیل شد و امروز فعالیت های این شورا باعث حل شدن منازعات و اختلافات ما بین بسیاری از خانواده ها در این شهرستان شده است.

معاون برنامه ریزی فرماندار هم در این برنامه گفت :  ابراز هر محبت از طرف هرکس بواسطه عملی نیک از سوی طرف مقابل است، اما محبت یک مادر به فرزندش محبتی است  که در آن هیچ منتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مادران نقش اصلی را در تربیت فرزندان به عهده دارند، یادآور شد: انسان های بزرگ در دامن زنان پاک طینت و پاک دامن رشد کرده و به درجات بالا رسیده اند.

به گفته وی زنان و مادران در تمام عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی کشورمان در بعد از انقلاب اسلامی ارزش و قابلیت های خودشان را به نحو احسن نشان داده اند و در عین حال همیشه مشوق و همدم مردان نیز بوده اند.

رضایی از بانوان حاضر در این آیین خواست با مشارکت فعال در برنامه های کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان قشم، زمینه را برای استفاده هرچه بهتر ادارات و نهادها از قابلیت های مختلف بانوان در جهت توسعه و ارتقاء فعالیت های اجتماعی در سطح شهرستان فراهم بیاورند.