روز قدس مبدا بیداری اسلامی در منطقه بود

فرماندار قشم در جلسه هماهنگی دستگاه های دولتی برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس مبدا بیداری اسلامی در منطقه و روز بزرگداشت آزادی و حفظ کرامت انسانی است. به گزارش خبرنگار هرمز آنلاین مسعود سالاری ضمن درخواست از همه دستگاه های دولتی برای با شکوه برگزار شدن روز قدس در شهرستان قشم […]

فرماندار قشم در جلسه هماهنگی دستگاه های دولتی برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس مبدا بیداری اسلامی در منطقه و روز بزرگداشت آزادی و حفظ کرامت انسانی است.

به گزارش خبرنگار هرمز آنلاین مسعود سالاری ضمن درخواست از همه دستگاه های دولتی برای با شکوه برگزار شدن روز قدس در شهرستان قشم افزود راهپیمایی روز قدس نه تنها یک حرکت سیاسی بلکه تکلیف شرعی است که همه مسلمین با شرکت در آن از حقوق مظلومین جهان در برابر مسکتبرین خصوصا آمریکا و اسرائیل دفاع می کنند.

وی افزود هر چند حکام عربی در قبال مسئله فلسطین روند سازش را در پی گرفتند اما مسلمانان جهان در لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس موضع خود را مبنی بر مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل  و حمایت از مظلومین فلسطین اعلام می کنند .

در این جلسه که با حضور تعدادی از ادارات  ذی ربط فرهنگی شهرستان قشم برگزار گردید مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از محل مصلی نماز جمعه به سمت امام زاده سید مظفر شهر قشم  و پس از اقامه نماز جمعه اعلام شد.

بخشداران مرکزی و شهاب  هم در ادامه جلسه  از برگزاری مراسم راهپیمایی در شهر درگهان و سوزا با حضور مردم همیشه در صحنه این شهر هاخبر دادند.