روح هنر را در قشم زنده کنیم

حجت الاسلام زم قشم را یک کالبدی دانست که زیبائیهای آن را خداوند برای ایرانیان به ودیعه گزارده است و اظهار داشت: ما باید این زیبایی های را افزون کنیم و از آن بهره ببریم و زیبایی های انسانی بعنوان روح می تواند طبیعت دریا و کوه و دشت قشم را زنده کند. وی افزود […]

حجت الاسلام زم قشم را یک کالبدی دانست که زیبائیهای آن را خداوند برای ایرانیان به ودیعه گزارده است و اظهار داشت: ما باید این زیبایی های را افزون کنیم و از آن بهره ببریم و زیبایی های انسانی بعنوان روح می تواند طبیعت دریا و کوه و دشت قشم را زنده کند.

وی افزود : توسعه اصلی قشم به توسعه صنایع نفت و فولاد نیست ، توسعه قشم  به معنای واقعی یعنی کسب درآمد از طبیعت خدادادی است و این  نیازمند معرفی زیبایی های آن و جذب گردشگران است  لذا زیبایی های نهفته در قشم می تواند تبدیل به یک پیام  هنری شود و باید از این هنر پولسازی کنیم.

حجت الاسلام زم بیان داشت : طبیعت قشم می تواند به پاکزیسیتی آن کمک کند و لذا نگاه ما به طبیعت  باید عوض شود و با نگاه خلاقانه و هنرمند می توانیم در این راه گام برداریم.

در این نشست که با حضور اعضا و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان قشم به همت مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار گردید جمعی از مسئولین انجمن های هنری قشم ضمن تقدیر از فعالیتهای حجت الاسلام ملا نوری  قسمتی از فعالیت های پیش رو وهمچنین مشکلات خود را با مشاور عالی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد در امور فرهنگی و اجتماعی در میان گذاشتند.