روحانی: بنده تاکنون با هیچ وزیری برای کابینه صحبت نکرده ام

حسن روحانی در دیدار برخی اصحاب رسانه تاکید کرده است از گمانه زنی درباره کابینه یازدهم خودداری کنید چرا که بنده تاکنون با هیچ وزیری برای کابینه صحبت نکرده ام. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، شنیده ایم در دیدارهایی که حسن روحانی رئیس جمهور منتخب با برخی اهالی رسانه داشته داشته وی دو درخواست […]

حسن روحانی در دیدار برخی اصحاب رسانه تاکید کرده است از گمانه زنی درباره کابینه یازدهم خودداری کنید چرا که بنده تاکنون با هیچ وزیری برای کابینه صحبت نکرده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، شنیده ایم در دیدارهایی که حسن روحانی رئیس جمهور منتخب با برخی اهالی رسانه داشته داشته وی دو درخواست عمده را مطرح کرده است:۱- رسانه ها به سطح مطالبات و توقعات مردم دامن نزنند.۲-از گمانه زنی درباره کابینه یازدهم خودداری کنید چرا که بنده تاکنون با هیچ وزیری برای کابینه صحبت نکرده ام.

در روزهای اخیر و بعد از انتخابات ۹۲ گمانه زنی ها و خبرهای ضد و نقیض از احتمال انتخاب افراد و برخی چهره ها در کابینه یازدهم هرروز در برخی رسانه ها منتشر می شود. و برخی جریانات در تلاش هستند سهم بیشتری در دولت تدبیر و امید حسن روحانی داشته باشند.

انتهای پیام/