روابط عمومی مدیریت برق قشم رتبه برتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان را کسب کرد

  به مناسبت روز خبرنگار با حضور مهندس محمد ذاکری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان از روابط عمومی مدیریت برق قشم به عنوان برترین روابط عمومی استان تقدیر شد. براساس این گزارش مراسم تجلیل از برترین روابط عمومی های شرکت توزیع برق استان هرمزگان در شاخص اخبار و رویدادها و اطلاع رسانی ، حسین […]

 

به مناسبت روز خبرنگار با حضور مهندس محمد ذاکری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان از روابط عمومی مدیریت برق قشم به عنوان برترین روابط عمومی استان تقدیر شد.

براساس این گزارش مراسم تجلیل از برترین روابط عمومی های شرکت توزیع برق استان هرمزگان در شاخص اخبار و رویدادها و اطلاع رسانی ، حسین بازماندگان قشمی مسئول روابط عمومی مدیریت برق قشم به عنوان برترین روابط عمومی استان هرمزگان معرفی و با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

براساس این گزارش مدیریت برق رودان و میناب رتبه دوم و سوم در سطح استان را کسب نموده اند.

حسین بازماندگان قشمی دارای مدرک مهندسی برق از جوانان توانمند و فعال در عرصه رسانه و فرهنگی جزیره می باشد که توانسته است با انعکاس اخبار و طراحی انواع پوستر های مدیریت مصرف در حوزه برق نقشی در اطلاع رسانی مدیریت مصرف در استان داشته باشد و این موضوع باعث شد که مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از نامبرده به عنوان برترین روابط عمومی استان تقدیر کند.