رقابت ۱۵۰۰ داوطلب ورود به دانشگاه در قشم

نماینده تام الاختیار آزمون سراسری گفت: یکهزار و ۵۴۸ داوطلب ورود به دانشگاه ها طی سه روز در قشم با هم رقابت می کنند. وی  افزود: این تعداد داوطلب کنکور در پنج گروه آزمایشی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در قشم با هم رقابت خواهند کرد. […]

نماینده تام الاختیار آزمون سراسری گفت: یکهزار و ۵۴۸ داوطلب ورود به دانشگاه ها طی سه روز در قشم با هم رقابت می کنند.

وی  افزود: این تعداد داوطلب کنکور در پنج گروه آزمایشی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در قشم با هم رقابت خواهند کرد.

دکتر علی رئوفی با اشاره به زمان برگزاری آزمون در سال جاری گفت: داوطلبان رشته ریاضی و فنی صبح روز پنجشنبه پنجم تیر ماه و شرکت کنندگان در گروه آزمایشی هنر نیز عصر روز پنجشنبه در آزمون سراسری شرکت می کنند.

بگفته  سرپرست موسسه آموزش عالی قشم، ۷۵۷ داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه ششم تیر ماه و داوطلبان رشته زبان های خارجی نیز عصر روز جمعه در این ماراتن علمی با هم رقابت می کنند.

رئوفی همچنین از حضور ۱۹۹ داوطلب کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی قشم در صبح روز شنبه هفتم تیر ماه به عنوان آخرین مرحله آزمون سراسری در قشم خبر داد.

وی یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۵۴۸ داوطلب کنکور امسال در قشم، ۹۱۷ نفر آنان را بانوان و ۶۳۱ نفر دیگر را مردان تشکیل می دهند.

سرپرست موسسه آموزش عالی قشم با اشاره به اینکه گروه آزمایشی علوم تجربی با ۷۵۷ داوطلب در جایگاه اول و داوطلبان گروه آزمایشی هنر با ۵۲ شرکت کننده در جایگاه پنجم قرار دارند گفت: داوطلبان گروه علوم انسانی با ۳۷۲ داوطلب، علوم ریاضی و فنی با ۱۹۹ نفر و زبان های خارجی نیز با ۱۶۸ داوطلب در مکان دوم تا چهارم جدول کنکور امسال در قشم قرار دارند.

رئوفی در پایان با اشاره به اینکه کارت های ورود به جلسه آزمون از طریق سایت سازمان سنجش از روز دوشنبه دوم تیر ماه آغاز شده گفت: چهارم تیر ماه (امروز) آخرین روز از توزیع کارت های داوطلبان می باشد.