رفع تصرف بیش از ۳۵ هزار متر مربع اراضی ملی قشم

مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طی هفته گذشته ۳۵ هزار و ۵۵۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه آزاد قشم در یک عملیات آزاد سازی رفع تصرف شد. امیر کیانپور افزود: اراضی تصرف شده در منطقه آزاد قشم با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برخورد جدی و قانونی […]

مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طی هفته گذشته ۳۵ هزار و ۵۵۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه آزاد قشم در یک عملیات آزاد سازی رفع تصرف شد.

امیر کیانپور افزود: اراضی تصرف شده در منطقه آزاد قشم با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برخورد جدی و قانونی با متصرفین اراضی ملی و با تیزهوشی یگان ویژه این اداره کل در برخورد با افراد سودجو در منطقه آزاد قشم، آزاد سازی شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی آزاد سازی افزون بر ۳۵ هزار متر مربع اراضی تصرف شده از دست افراد سودجو، بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال است.

به گفته مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، عملیات آزاد سازی و رفع تصرف از اراضی یاد شده با تلاش یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل با هدف بازگرداندن آن به بیت المال صورت گرفته است.

وی در پایان از ادامه فعالیت مستمر یگان ویژه حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف پیشگیری از تخلفات قانونی و سوء استفاده سودجویان و جلوگیری از خسارت به اموال بیت المال خبر داد.

منبع : مهر