رفت و آمدهای کدال ۱۷ دی ماه

کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می‌کند. این اطلاعات هم برای استفاده کنندگان داخلی و هم استفاده کنندگان خارجی بسیار قابل اهمیت است چون وضعیت و عملکرد مالی شرکتهای […]

کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می‌کند. این اطلاعات هم برای استفاده کنندگان داخلی و هم استفاده کنندگان خارجی بسیار قابل اهمیت است چون وضعیت و عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه را منتشر می‌کند.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز ۱۷ دی ماه را درحالی به پایان رساندیم که برخی شرکت‌ها با تعدیل مثبت، برخی دیگر تعدیل منفی و برخی شاهد افزایش سرمایه بودند. آنچه در زیر می‌خوانید خلاصه ای از اتفاقات مهم بازار سرمایه در سامانه اطلاع رسانی کدال است.

فاراک (شرکت ماشین سازی اراک): اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی شده) با سرمایه ۶,۲۸۶,۵۴۷ میلیون ریال مبلغ ۲۰۹ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات است. سود هر سهم در گزارش قبل، ۲۰۳ ﷼ بود که در گزارش جدید سود هر سهم با تعدیل مثبت ۳ درصدی، ۲۰۹ ﷼ اعلام شد.

لازم به ذکر است که شرکت‌های پترو زریوار کردستان، تاسیسات نفتی نور قشم، کاسپین خودرو فرهنگ منطقه آزاد انزلی، کنسرسیوم صنعت نفت و گاز آکام، ماشین رود پارس اراک با قیمت تمام شده‌هایی به ترتیب به مبلغ ۱۳۷۲۰ و ۳۳۹۵ و ۳۴۰ و ۳۳۱ و ۴۹۰۰ میلیون ریال که در پایان سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۵ و بعد از آن به ثبت رسیده اند. لذا با عنایت به اینکه امکان افزودن این شرکت‌ها در قسمت صورت وضعیت پورتفوی سهام (شرکت‌های خارج از بورس) وجود ندارد، در این قسمت عنوان شده است.

نماد فجر(فولاد امیرکبیر کاشان): پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ دوره ۹ ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ با سرمایه ۴۲۹,۰۰۰ میلیون ریال اعلام شد؛ سود هر سهم در گزارش قبل، ۳۸۲ ﷼ بود که در گزارش جدید سود هر سهم با تعدیل مثبت ۹ درصدی، ۴۱۸ ﷼ اعلام شد. این شرکت در ۹ ماهه، ۷۷% به مبلغ ۳۲۲ ﷼ را پوشش داده است.

نماد رتاپ (تجارت الکترونیک پارسیان): این شرکت زمان و محل برگزاری مجمع عمومی خود را اعلام کرد؛ این مجمع در ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ درمحل سالن همایش موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان گسترش نوسازی و صنایع ایران واقع در خیابان شیخ بهائی جنوبی، خیابان ایران شناسی، خیابان نهم برگزار خواهد شد. این مجمع درخصوص افزایش سرمایه برگزار می‌شود.

نماد کهرام (تولیدی گرانیت بهسرام): این شرکت زمان و محل برگزاری مجمع عمومی خود را اعلام کرد؛ این مجمع در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ درمحل دفتر مرکزی اصفهان، سی وسه پل، ابتدای چهارباغ بالا، مرکز تجاری اداری کوثر، طبقه دوم، واحد ۴۲۰ برگزار می‌شود. این مجمع درخصوص تصمیم گیری برای شمولیت مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت برگزار می‌شود.