رسانه ها حقیقیت انقلاب اسلامی را به جهانیان انتقال دهند

حسین رضایی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر  گفت : گرامیداشت دهه فجر برای  یاد آوری  نسل جدید از دستاوردهای  انقلاب است. وی افزود: انقلاب جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم  شکل گرفت و با حضور مردم مستحکم می شود . رضایی با اشاره به نقش رسانه ها در دادن روحیه امید به مردم […]

حسین رضایی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر  گفت : گرامیداشت دهه فجر برای  یاد آوری  نسل جدید از دستاوردهای  انقلاب است.

وی افزود: انقلاب جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم  شکل گرفت و با حضور مردم مستحکم می شود .

رضایی با اشاره به نقش رسانه ها در دادن روحیه امید به مردم اظهار داشت : بحمد الله در سطح شهرستان قشم با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود داشت توانستیم پروژه های عمرانی قابل ملاحظه ای را برای افتتاح آماده کنیم و این نشان دهنده  سعی و تلاش دولت و مردم برای شکستن تحریم های اقتصادی دشمنان است.

معاون فرماندار قشم افزود : احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی باحضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها میسر می شود لذا در دهه فجر برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن باید تلاش نمود.

رضایی با بیان اینکه کار رسانه از دید عموم خارج است ؛ افزود: رسانه حقیقت انقلاب و فرهنگ جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می گذارد و امروز رسانه نقش موثری درکنترل جنگ نرم وشناخت انقلاب ایران دارد .

عباس بازماندگان رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجرشهرستان قشم در این نشست گفت: اگر رسانه ها به درستی به وظیفه خود عمل کنند، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب ایفا کرده اند.

وی از خبرنگار این شهرستان خواستار پوشش کامل اخبار دهه فجر شد و گفت : دهه فجر شناسنامه ای درخشان برای جمهوری اسلامی  ایران در تاریخ است .