رحیمی هلری : شهرداری به تعهدات خود پایبند است

سرپرست شهرداری قشم پس از بازدید روند زیباسازی پیاده رو خیابان شهید آیت الله غفاری بر انجام بموقع طرح های عمرانی نیمه کاره شهرداری تاکید کرد . به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری قشم ، رحیمی هلری سرپرست شهرداری پس از بازدید مراحل اجرای پیاده رو خیابان شهید آیت الله غفاری بر انجام بموقع طرح […]

سرپرست شهرداری قشم پس از بازدید روند زیباسازی پیاده رو خیابان شهید آیت الله غفاری بر انجام بموقع طرح های عمرانی نیمه کاره شهرداری تاکید کرد .

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری قشم ، رحیمی هلری سرپرست شهرداری پس از بازدید مراحل اجرای پیاده رو خیابان شهید آیت الله غفاری بر انجام بموقع طرح های عمرانی تاکید کرد و گفت :  رسالت شهرداری خدمت رسانی مطلوب به شهرواندان و جلب رضایت آنهاست از این رو تلاشها را مضاعف خواهیم کرد تا همه طرح های عمرانی نا تمام در مدت زمان کوتاهی به سر انجام برسانیم .

سرپرست شهرداری قشم ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته در خیابان شهید آیت الله غفاری گفت : در حال حاضر ۹۰ درصد از پروژه پیاده روسازی و زیباسازی خیابان شهید آیت الله غفاری و کوچه های مجاور منتهی به بازار قدیم پیشرفت داشته است . وی تصریح کرد : ایجاد راه دسترسی محله بازار به خیابان اصلی  با احداث پله میسر شده است .

احمد رحیمی هلری با اشاره به برخی از طرح های عمرانی عقب افتاده شهرداری بیان داشت : از ریاست محترم شورای اسلامی شهر قشم جناب آقای علی رستمی فر که در مدت حضور خود پیگیری های مجدانه ای را در خصوص طرح های نیمه کاره شهرداری داشته اندتقدیر می کنیم و به همه اعلام می نمائیم که شورای اسلامی و شهرداری به تمامی تعهدات خود در دوره قبل پایبند است .

ایشان همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر با شهرداری را مثال زدنی توصیف کردند و گفت : شورای اسلامی شهر و شهرداری دو بازوی توانمند نظام مدیریت شهری هستند و با هماهنگی که ایجاد گردیده است تحولی عظیم در نظام مدیریت شهر به وجود خواهد آمد .