راه اندازی خط کشتیرانی بین عمان و قشم

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه منطقه آزاد قشم و استان هرمزگان از فراهم شدن شرایط حمل و نقل دریایی بین کشور عمان و منطقه آزاد قشم با ایجاد خط کشتیرانی خبر داد. سعید شعبان با بیان این مطلب گفت: راه اندازی خط کشتیرانی بین عمان و قشم به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان منطقه […]

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه منطقه آزاد قشم و استان هرمزگان از فراهم شدن شرایط حمل و نقل دریایی بین کشور عمان و منطقه آزاد قشم با ایجاد خط کشتیرانی خبر داد.

سعید شعبان با بیان این مطلب گفت: راه اندازی خط کشتیرانی بین عمان و قشم به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد در دستور کار این نمایندگی قرار گرفته است.
وی افزود: پس از هماهنگی مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت عمانی، خط کشتیرانی بین بندر خصب و جزیره قشم به صورت دو بار در هفته راه اندازی خواهد شد.
شعبان با اشاره به اهمیت راه اندازی این خط بین بندر خصب و قشم، تصریح کرد: فعال شدن این خط کشتیرانی نقش مهمی در کاهش قاچاق کالا در این منطقه خواهد داشت.
وی در پایان اظهارامیدواری کرد: با توجه به نگاه ویژه سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم برای تقویت فعالیت های اقتصادی قانونی در این منطقه و در آینده ای نزدیک قرارداد ایجاد این خط کشتیرانی بین کشور عمان و سازمان منطقه آزاد قشم منعقد گردد.