رابطه با آمریکا منفعتی برای ایران ندارد

امام جمعه شهرستان قشم : انتظارات مقام معظم رهبری انتظار مردم جمهوری اسلامی ایران است پس مسئولین برای تحقق خواسته های مردم و رهبری تلاش کنند . حجت اسلام جوکاردر خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به دولت مردان این شهرستان گفت : هفته دولت، فرصت مناسبی […]

امام جمعه شهرستان قشم : انتظارات مقام معظم رهبری انتظار مردم جمهوری اسلامی ایران است پس مسئولین برای تحقق خواسته های مردم و رهبری تلاش کنند .
حجت اسلام جوکاردر خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به دولت مردان این شهرستان گفت : هفته دولت، فرصت مناسبی برای تجلیل و تقدیر از دولت مردان وهم فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت است.
وی بیان کرد : امروز دولت برخواسته از متن جامعه است و توسط خود مردم انتخاب می شود پس دولت با تمام تلاش باید انتظارات مردم را برآورده کند تا معیشت زندگی مردم آسانتر شود .
امام جمعه شهرستان قشم تقویت بنیه های دینی مردم را ضامن سلامت جامعه دانست و افزود : ملت ایران به اقتصادی نیاز دارد که در مقابل تحریم ها ، فشارهای و دهن کجی های دشمنان مقاوم باشد و تکیه به داخل داشته باشد .
حجت الاسلام جوکار در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) ایشان را احیا گر علم و فقه اسلامی عنوان کرد و افزود : همه مذاهب اسلامی خود را وامدار شخصیت علمی امام صادق می دانند و بزرگان اهل سنت همچون ابوحنیفه و احمد بن حنبل بر عظمت آن امام اقرار داشته اند و حتی منصور دواننیقی هم ایشان را مصداق کامل سابق الخیرات معرفی کرده است لذا باید نام امام همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.
خطیب جمعه شهرستان قشم با تاکید به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر امور خارجه کشور تصریح کرد : ایران، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد که رابطه ای با این گروه جنایتکار داشته باشد؛ همچنین رابطه با کشوری همچون آمریکا که خوی دشمنی و استکباری دارد و همدست با اسرائیل است. ملت ایران با چنین کشوری دست دوستی نمیدهد چرا که دادن دست دوستی به چنین کشوری علاوه بر اینکه منفعتی ندارد ضرر هم دارد .
وی ادامه داد : آمریکا می خواهد با خوی استکباری خود به عنوان کد خدا شناخته شود و در هرجایی که می خواهد مداخله کند.
امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه ملت ایران دست ظالم را قطع می کند ، اظهار داشت : ملت ایران یاری گر کشورهای مظلوم است؛ ملت ایران نمی تواند با کشورهای ظالم همچون آمریکار دست دوستی دهد.
وی با اشاره به اقدام نوری مالکی در دولت عراق عنوان کرد : این واقعه مشخص کرد که مقام معظم رهبری (مد ظله ) چقدر در منطقه قدرت و نفوذ دارد لذا باید همه قدردان این رهبر عزیز باشند .