دیدار مسئولین شهرستان قشم با خانواده شهید بازماندگان

جمعی از مسئولین شهرستان قشم با خانواده شهید محمد بازماندگان دیدار کردند. مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در دیدار با خانواده معظم شهید بازماندگان  در اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است. وی تصریح کرد: خون شهیدان […]

جمعی از مسئولین شهرستان قشم با خانواده شهید محمد بازماندگان دیدار کردند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در دیدار با خانواده معظم شهید بازماندگان  در اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: خون شهیدان والامقام وصبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
حجت الاسلام غلامی  به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.
غلامی  تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می گیرند.

رهبری مدیر صنعت معدن و تجارات شهرستان قشم نیز در این دیدار  گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابرکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است .

حجت الاسلام غلامی مدیر تبلیغات اسلامی ، رهبری مدیر صنعت معدن و تجارات شهرستان قشم ، حبیب بازماندگان عضو شورای شهر قشم ، ذاکری نماینده بنیاد شهید در شهرستان قشم در این دیدار با پدر شهید محم بازمندگان دیدار و گفتگو نمودند .

شهید محمد بازماندگان   در شهر قشم  دیده به جهان گشود ودر سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس شربت شهادت را در جبهه جنوب سرکشید .