دیدار محرمانه رئیس موساد با تیم ترامپ در مورد ایران

وب سایت صهیونیستی تایمز اسرائیل در گزارشی به دیدار اخیر رئیس موساد با اعضای تیم دولت ترامپ اشاره کرد و نوشت: رئیس سازمان امنیتی موساد در سفر اخیر خود به آمریکا با اعضای دفتر ترامپ دیداری فوق محرمانه داشته است. تایمز اسرائیل افزود: رئیس موساد “یوسی کوهن” اعضای دفتر ترامپ را در جریان جزئیات توافق […]

وب سایت صهیونیستی تایمز اسرائیل در گزارشی به دیدار اخیر رئیس موساد با اعضای تیم دولت ترامپ اشاره کرد و نوشت: رئیس سازمان امنیتی موساد در سفر اخیر خود به آمریکا با اعضای دفتر ترامپ دیداری فوق محرمانه داشته است.

تایمز اسرائیل افزود: رئیس موساد “یوسی کوهن” اعضای دفتر ترامپ را در جریان جزئیات توافق هسته ای ایران، جنگ داخلی سوریه، تهدیدات تروریستی و مسائل فلسطین قرار داد. این دیدار امنیتی توسط نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو برنامه ریزی شد.

این وب سایت افزود: همچنین طبق گزارش ها، مقامات اسرائیل به اعضای دفتر ترامپ پیشنهاداتی در مورد برگزاری کنفرانس منطقه ای صلح اسرائیل و فلسطین ارائه کرده اند. گفته می شود که در این دیدار محرمانه، سفیر اسرائیل در آمریکا نیز حضور داشته است.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت نیز در همین ارتباط نوشت: این دیدار می تواند آغازی بر همکاری های امنیتی جدید میان تل اویو و واشنگتن برای حل بحران های منطقه باشد.