دیدار فرهنگیان قشم با خانواده شهدا به مناسبت روز معلم

جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم به همراه مدیر این اداره و نماینده بنیاد شهید شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با دو خانواده شهید این جزیره دیدار و از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند. مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم در این دیدار ها با بیان اینکه پیشرفت و رفاه […]

جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم به همراه مدیر این اداره و نماینده بنیاد شهید شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با دو خانواده شهید این جزیره دیدار و از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم در این دیدار ها با بیان اینکه پیشرفت و رفاه امروز جامعه مدیون خون شهداست افزود: اگر ایران اسلامی در سالهای پس از جنگ توانست به قدرت علمی و نظامی دست یابد به خاطر از خود گذشگتی شهدا و خانواده آنها بود و همه ملت ایران مدیون شما عزیزان هستند.

بهرام پور اشرف گفت : شهدا اهل دعا بودند اما اهل ادعا نبودند ، شهدا اهل نیایش بودند و اهل نمایش نبودند ، شهدا اهل اقدام و عمل بودند و باید این روحیه همچنان سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

در پایان این دیدار ها با اهدا لوح سپاس از خانواده شهیدان خلیل عجم و محمد بازماندگان تجلیل بعمل آمد.

در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت نیز مراسم غبار روبی گلزار شهدا توسط معلمین و فرهنگیان جزیره به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم اجرا خواهد شد.

IMG_2372 IMG_2386