دیدارمدیرعامل جدید منطقه آزاد با امام جمعه شهرستان قشم

مدیرعامل جدید منطقه آزادباجمعی از مسئولین سازمان با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد .  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امامت قشم؛حجت الاسلام والمسلمین  رضا جوکار امام جمعه ی شهرستان قشم در دیدار با شهریار مشیری مدیرعامل منطقه آزاد قشم با تاکید بر این مهم گفت:مدیران نباید خود را از مردم جدا کنند ؛ مدیران […]

مدیرعامل جدید منطقه آزادباجمعی از مسئولین سازمان با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امامت قشم؛حجت الاسلام والمسلمین  رضا جوکار امام جمعه ی شهرستان قشم در دیدار با شهریار مشیری مدیرعامل منطقه آزاد قشم با تاکید بر این مهم گفت:مدیران نباید خود را از مردم جدا کنند ؛ مدیران در راس باید همیشه در کنارو همراه مردم باشند .

امام جمعه ی شهرستان قشم ضمن یاد وخاطره شهداء ۸ سال دفاع مقدس یادآور شد:مسئولین باید روحیه ایثارو شهامت داشته باشند ومردم را از خودشان بدانند .

رضاجوکار در این دیدار یکی دیگراز اثرات جنگ هشت سال دفاع مقدس اعتماد به نفس و خودباوری دانست وگفت:از برکات مهم دفاع مقدس، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری بوده است؛ ما در کوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید خود را باور کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های خود  به ویژه جوانان خداجو کشور را اداره نماییم

وی درپایان خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، شکوه و عظمت ایمان و اسلام را در جهان منتشر و موجب شکسته شدن ابهت پوشالی دو ابرقدرت شرق و غرب در دنیا شد.