دویست و سومین شعبه فروشگاه های رفاه کشور، در قشم افتتاح شد

دویست و سومین شعبه فروشگاه های رفاه کشور، در قشم افتتاح شد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین، فرماندار شهرستان در آیین افتتاح فروشگاه زنجیره ای رفاه شهدای قشم، گفت: با توجه به حجم وسیع مسافری و جمعیتی قشم نیاز بود که فروشگاهی مجهز و با قیمت های مناسب کالا و اجناس تولید داخل  که […]

دویست و سومین شعبه فروشگاه های رفاه کشور، در قشم افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین، فرماندار شهرستان در آیین افتتاح فروشگاه زنجیره ای رفاه شهدای قشم، گفت: با توجه به حجم وسیع مسافری و جمعیتی قشم نیاز بود که فروشگاهی مجهز و با قیمت های مناسب کالا و اجناس تولید داخل  که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است در این شهرستان راه اندازی شود. 

مسعود سالاری تصریح کرد: قبل از انقلاب بسیاری از کالاهای ما، حتی تخم مرغ از کشورهای خارج وارد می شده که در حال حاضر اکثر اجناس مورد نیاز مردم در داخل کشور تولید می شود. وی افزود: در فروشگاه رفاه شهدای قسم بیش از ۹۵ درصد کالاهای تولید داخل عرضه شده است و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار در ادامه، راه اندازی فروشگاه رفاه شهدای قشم، را اقدامی ارزنده ای توصیف کرد که با همکاری شهرداری و مجموعه مدیران رفاه، در قشم راه اندازی شد.

در آیین افتتاح فروشگاه زنجیره ای رفاه شهدای قشم، جمع کثیری از مسؤولین شهرستان، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، بخشداران، شهرداران و جمع کثیری از مردم قشم حضور داشتند.