دولت مشکل مسکن جونان شهر قشم را حل کند/ شورای شهر در کنار مردم ایستاده است

 حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم گفت :جوانان شهر قشم زمین ندارند و خواهش ما از دولت حل مشکل مسکن جوانان و سنددار شدن منازل قدیمی مردم شهر قشم است.

حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم در جمع نمازگزاران جمعه  گفت :انتخاب شورایاران و شهرداریاران در تمامی محلات شهر قشم برای حفظ و تقویت مردم‌محوری شورای اسلامی شهر قشم از نخستین روزهای فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قشم در دستورکار قرار گرفته است .
وی افزود: شورای شهر برخواسته از رأی مردم است و تا آخر در کنار مردم باقی خواهند ماند که در همین راستا علیرغم حضور مستمر در محلات، شورایاران و شهرداریاران انتخاب شده در هر محله نیز به تقویت این ارتباط و تصمیم‌سازی مردم پایه شورای اسلامی شهر قشم کمک می‌کنند.
بازماندگان اضافه کرد :  شورای اسلامی شهر قشم همچنین دارای ۱۶ کمیسیون تخصصی است که در آن از حدود ۳۰۰ نفر از متخصصان، معتمدین و کارشناسان استفاده می شود و آنچه به نفع مردم و محله است با نظر این کمیسیون ها به صحن علنی شورا منتقل و پس از آن برای اجرا به شهرداری به عنوان بازوی اجرایی ابلاغ می‌شود.
رییس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه بخش غالب بودجه شهرداری را با رایزنی و تعامل با مسوولین استانی و کشوری محقق می‌کنیم تا بتوان مسیر توسعه شهر و خدمات رسانی به شهروندان را شتاب بخشید ، خاطر نشان کرد :شورای اسلامی شهر قشم برای دومین بار متوالی به عنوان شورای شهر برتر انتخاب شده که بیانگر همراهی مردم با شورای شهر است.
وی تصریح کرد : احداث پارک مرجان، پارک خطی لاله، پایانه مسافربری، سالن ورزشی چند منظوره محله چاه تنگو در راستای تعادل بخشی خدمات محله ای و آسفالت تمام محلات از اقدامات شاخص شورا و شهرداری است و ساخت سالن پلاتو، پیگیری سند مالکیت محلات بافت قدیم نیز از جمله موارد در دستور کار است.

نماینده مردم قشم در شورای اسلامی شهر قشم گفت :  از دستگاه‌های مربوطه درخواست داریم مشکل عدم صدور سند در بافت قدیم شهر قشم را حل کنند چرا که بسیار معضل آفرین است.
وی افزود : جوانان شهر قشم زمین ندارند و خواهش ما از دولت حل مشکل مسکن جوانان و سنددار شدن منازل قدیمی مردم شهر قشم است.
بازماندگان گفت : احداث خور صیادان از بدهی های شورا و شهرداری به صیادان این شهر است که با جدیت در حال پیگیری آن هستیم.