دوره مربیگری درجه ۳ والیبال در قشم برگزار می شود

رئیس هیئت والیبال قشم از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ با حضور ۲۵ داوطلب این رشته ورزشی در منطقه آزاد قشم خبر داد. سعید بنی عامریان با بیان این مطلب گفت: این دوره سه روزه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم و با حضور رئوف بستگانی از مدرسان بین المللی این […]

رئیس هیئت والیبال قشم از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ با حضور ۲۵ داوطلب این رشته ورزشی در منطقه آزاد قشم خبر داد.

سعید بنی عامریان با بیان این مطلب گفت: این دوره سه روزه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم و با حضور رئوف بستگانی از مدرسان بین المللی این ورزش طی هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: این دوره مربیگری با هدف توسعه علمی ورزش والیبال و پرورش نوجوانان و جوانان و نیز آشنایی هر چه بیشتر با روش نوین آموزش برگزار گردید.

به گفته رئیس هیئت والیبال قشم، مربیان روستاها، معلمان شاغل در آموزش و پرورش و بازیکنان بومی از جمله داوطلبانی بودند که در این دوره شرکت کردند.

بنی عامریان از اعطای مدرک درجه سه مربیگری در رشته والیبال به قبول شدگان در این آزمون خبر داد وگفت: دریافت کنندگان این مدرک می توانند در سطح پایه این رشته، زمینه ارتقای والیبال جزیره را فراهم کنند.

وی در پایان از آمادگی هئیت والیبال قشم برای برگزاری کلاس های آموزش داوری در اواخر تابستان در منطقه آزاد قشم خبر داد.