دوره آموزشی ضمن خدمت کتب جدیدالتالیف در شهریور ماه برگزار می شود

معاون پژوهش و برنامه ریزی ناحیه یک گفت : مدرسین ناحیه یک جهت اجرای دوره های آموزش معلمان و روش تدریس کتب جدیدالتالیف در شهریور ماه سال جاری آمادگی لازم را دارند . به گزارش هرمز ، مسلم بازیار نسب با اعلام این خبر افزود: ۶ نفر از آموزگاران ابتدایی و ۴ نفر از دبیران […]

معاون پژوهش و برنامه ریزی ناحیه یک گفت : مدرسین ناحیه یک جهت اجرای دوره های آموزش معلمان و روش تدریس کتب جدیدالتالیف در شهریور ماه سال جاری آمادگی لازم را دارند .

به گزارش هرمز ، مسلم بازیار نسب با اعلام این خبر افزود: ۶ نفر از آموزگاران ابتدایی و ۴ نفر از دبیران متوسطه دوره اول در دوره های آموزشی ویژه مدرسین کتب جدید التالیف که در تهران تشکیل شده بود شرکت کردند.

وی با اشاره به این که موضوع که آموزش مدرسین در دو مرحله انجام خواهد گرفت اظهار داشت :در مرحله اول نحوه تدریس دروس زبان عربی،فرهنگ و هنر و زبان و ادبیات فارسی اول متوسطه و دروس علوم تجربی و فارسی ، ریاضی، فرهنگ و هنر و مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی به مدرسین آموزش داده شده است .

بازیار نسب در ادامه بیان داشت : مرحله دوم این آموزش‌ها در آخر مرداد ماه پس از ماه مبارک رمضان به منظور تامین مدرس کتب جدید التالیف دینی، قرآن و تربیت بدنی و سلامت پایه سوم ابتدایی، ریاضی، علوم تجربی، دینی و قرآن، زبان انگلیسی، تفکر و سبک زندگی، مطالعات اجتماعی، تربیت بدنی و سلامت و کارو فناوری پایه اول متوسطه اول در تهران برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دوره اول کلاس های آموزش ضمن خدمت معلمان در شهریور ماه تصریح کرد: این مدرسان در سال تحصیلی جاری مسئولیت آموزش نزدیک به ۱۵۳ معلم پایه‌های سوم ابتدایی و۵۳۰ دبیر دوره اول متوسطه را از طریق تشکیل کارگاه های آموزشی به عهده دارند .