دهمین یادواره شهدا و پنج شهید گمنام در قشم برگزار شد

دهمین یادواره شهدا و پنج شهید گمنام شامگاه دیروز با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین استان و شهرستان قشم در محل گلزار شهدای گمنام قشم برگزار شد. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در این مراسم گفت :  در جامعه ای که عطر فرهنگ شهادت همه را عاشق و دلداده خود کرده است، […]

دهمین یادواره شهدا و پنج شهید گمنام شامگاه دیروز با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین استان و شهرستان قشم در محل گلزار شهدای گمنام قشم برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در این مراسم گفت :  در جامعه ای که عطر فرهنگ شهادت همه را عاشق و دلداده خود کرده است، استکبار جهانی جایی  ندارد.

وی افزود: به همین علت تمام رسانه های استکبار جهانی به دنبال این هستند که فرهنگ شهادت را از جامعه و اندیشه مردم پاک کنند و فرهنگ و اندیشه شهادت را تندروی و خشونت طلبی معرفی کنند.
وی با اشاره به به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز امسال  بیان داشت: کسانی در داخل و خارج از کشور به دنبال کمرنگ کردن تفکر و جایگاه شهید در جامعه هستند از مردم بی تفاوتی به ارزش های انقلابی و انقلاب اسلامی را طلب می کنند.

به گفته وی شهدا زنده اند و دشمنان به رغم داشتن همه امکانات رسانه ای هرگز نمی توانند تفکر شهادت را از مردم ایران بگیرند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عزت مردم ایران را مقاومت، پایداری و ماندگاری بر اصول و ارزش هایی دانست که شهدا به پای آنها جان خودشان را فدا کرده اند.

حجت الاسلام رستگار با هشدار به کسانی که به گفته وی مرعوب استکبار جهانی شده اند و راه تسامح و تساهل را پیشه خود ساختند، تصریح کرد: مشکلات جامعه با این گونه روش ها برطرف نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها و غربی ها نمی توانند منادی حقوق بشر باشند، یادآور شد: روش هایی که آنها در قبال کشورها بکار گرفته و می گیرند مغایر با عزت خواهی مردم آن کشورهاست.

به گفته وی عزتی که امروز در ایران است و تمامی موفقیت های بزرگ کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی و علمی در سایه استقامت و ولایتمداری مردم ایران به دست آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم نیز در آغاز برگزاری این آیین با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، خواستار میثاق بستن همه دلسوزان انقلاب برای ادامه راه شهدا شد.

برپایی نمایشگاه ،‌ روایت خاطره شهدا و اجرای نمایش و مداحی از دیگر برنامه های دهمین یادواره شهدای قشم و پنج شهید گمنان بود که به همت پایگاه مقاومت امام حسین(ع) برگزار شد.