دعوت بهزیستی از ادارات برای بهبود وضعیت زندگی مددجویان

اداره بهزیستی شهرستان قشم با دعوت از مسئولین و روئسای ادارات و نهادهای دولتی به بررسی درجهت بهبود زندگی مددجویان تحت پوشش خود اقدام کرد. این اداره در هفته ای که به همین عنوان نام گذاری شده با ارسال برنامه زمان بندی شده به ادارات ؛نهادهای دولتی و سازمان منطقه آزاد برای بازدید از خانواده […]

اداره بهزیستی شهرستان قشم با دعوت از مسئولین و روئسای ادارات و نهادهای دولتی به بررسی درجهت بهبود زندگی مددجویان تحت پوشش خود اقدام کرد.


این اداره در هفته ای که به همین عنوان نام گذاری شده با ارسال برنامه زمان بندی شده به ادارات ؛نهادهای دولتی و سازمان منطقه آزاد برای بازدید از خانواده های تحت پوشش بهزیستی  از آنها خواست تا با دیدار از  این خانواده ها نسبت به رفع مشکلات معیشتی؛درمانی ورفاهی آنان مساعدت و همیاری داشته باشند.
به گزارش خبرنگار هرمز انلاین در یکی از این بازدیدها خرید دو دستگاه یخچال؛اهدای بسته های غذایی تعمیر خانه؛تهیه برخی وسایل رفاهی خانه و حدایای نقدی حاصل دیدار دسته جمعی روئسا و نمایندگان اداره بازرگانی؛آب وتاسیسات؛سپاه وبانک کشاورزی با مددجویان شهرستان قشم بود.
رئیس اداره بهزیستی قشم ضمن تقدیرانه حضور روئسا و نمایندگان ادارات ونهادهای شهرستان در بازدید از۱۸ خانواده مددجو طی ۶ روز تاکید کرد رفع مشکلات و تنگناهای زندگی خانواده های بی سرپرست و مددجویان توان بخشش با تدبیر وتوان جمعی امکان پذیرخواهد بود. ۱۰۵ خانواده به عنوان مددجوی اجتماعی و ۲۵۱ مددجوی توان بخشش از برنامه های حمایتی این اداره در شهرستان قشم استفاده می کنند.

خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز آنلاین زهرا غفوری