دست اندرکاران انتخابات امین مردم و نظام‌اند

فرماندار شهرستان قشم گفت: انتخابات حق الناس و فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری، وظیفه مسوولان است که با همکاری اقشار مختلف به عنوان دست اندرکاران امین مردم و نظام محقق می شود.

فرماندار شهرستان قشم گفت: انتخابات حق الناس و فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری، وظیفه مسوولان است که با همکاری اقشار مختلف به عنوان دست اندرکاران امین مردم و نظام محقق می شود.

دکتر محمد محمدحسینی با اعلام خبر تشکیل گردهمایی تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان قشم اعم از اعضای هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد انتخابات در محل تالار وحدت اظهار داشت: انتخابات یازدهم اسفندماه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف بر اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم تاکید دارند که این مهم وظیفه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را سنگین‌تر می کند.

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان قشم تصریح کرد: همه باید خالصانه خود را وقف فراهم سازی بستر برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، امن و رقابتی کنیم.

محمدحسینی ادامه داد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات که متشکل از بطن جامعه هستند حقیقتا افرادی منتخب، معتمد و امین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند که از آرای مردمی و حقوق نامزدها صیانت می‌کنند.

وی گفت: برگزار کنندگان انتخابات باید از رای مردم و حقوق نامزدهای انتخابات صیانت کنند و این از مهمترین مولفه ها برای شکل گیری انتخاباتی با مشارکت حداکثری است.

فرماندار شهرستان قشم عنوان کرد: بی طرفی دست اندرکاران انتخابات دیگر مولفه ای است که افزایش اعتماد و مشارکت حداکثری مردم را به دنبال دارد.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: بستر لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان قشم فراهم است و مردم با مشارکت حداکثری و حضور پرشور خود در یازدهم اسفندماه بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

گفتنی است، در گردهمایی مشترک دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان قشم، آموزش نهایی بایدها و نبایدهای مسوولیتی اعضا از سوی اسدزاده کارشناس دفتر اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری ارائه شد.

پیش از این هم در همایش های توجیهی آموزش اعضای هیات اجرایی، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب و همچنین مانور کشوری ویژه بازرسین و اجرای انتخابات فرضی، آموزش و آمادگی های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان انجام شده بود.

حدود سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و سایر به طور مستقیم در برگزاری انتخابات در شهرستان قشم مشارکت دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.