در مسایل اقتصادی معیشت مردم مورد توجه دولت قرار گیرد

امام جمعه قشم در اولین روز سال ۱۳۹۳ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به همه هموطنان گفت : این ایام فرصت مناسبی است برای انجام صله رحم و و رسیدگی به نزیدکان و کسانی که ارتباط دینی و حق وحقوق بر گردمان دارند. وی مقارن شدن سال جدید را با ایام فاطمیه نشانه ای برای […]

امام جمعه قشم در اولین روز سال ۱۳۹۳ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به همه هموطنان گفت : این ایام فرصت مناسبی است برای انجام صله رحم و و رسیدگی به نزیدکان و کسانی که ارتباط دینی و حق وحقوق بر گردمان دارند. وی مقارن شدن سال جدید را با ایام فاطمیه نشانه ای برای الگوگرفتن از این بانوی بزرگوار اسلام دانست و تکریم از مادران علی الخصوص مادران شهدا از همه مونین خواستار شد.

وی  با اشاره به نام گذاری و انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری افزود : خلق اصطلاحات توسط  مقام معظم رهبری علاوه بر جریان سازی در جامعه تاثیرات بین المللی  هم بدنبال دارد چون دشمنان ما می دانند ملت ایران همواره از رهبر معظم انقلاب تبعیت دارند و دولتمردان آن را سرلوئحه عمل خود قرار می دهند.

 حجت الاسلام جوکار فرهنگ و اقتصاد را از مقوله هایی عنوان کرد که سالها مورد توجه و مطالبه رهبر انقلاب بوده است .وی ادامه داد : در سال قبل حماسه سیاسی توسط مردم در انتخابات ریاست جمهوری خلق شد و با حضور بیش از هفتاد درصدی ملت به واقعیت مبدل شد .

امام جمعه قشم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری عنوان کرد : در خصوص مسایل اقتصادی دولت می بایست به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشد و با توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت تولید داخلی کاری کرد تا دشمنان نتوانند با تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهند.

وی سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی را چراغ راه  مسئولین نظام دانست و بیان داشت: با عمل به فرمایشات رهبر انقلاب، کشور  ایران خواهد توانست به عنوان اقتصاد تاثیر گذار در منطقه تبدیل شود  لذا همه مردم با عزم ملی و همچنین مسئولین با مدیریت جهادی در این امر ملی تلاش نمایند.