داعش به آخرین لحظات عمر خود در عراق نزدیک می شود

حجت الاسلام موسی پولادی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت:خرداد ماه برای ما یادآور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که طی آن دشمنان می خواستند بر اساس نقشه هایی که از قبل طراحی کرده بودند با دروغ بزرگ تقلب در انتخابات اساس دمکراسی ، آزادی و حاکمیت را در ایران با لشکر […]

حجت الاسلام موسی پولادی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت:خرداد ماه برای ما یادآور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که طی آن دشمنان می خواستند بر اساس نقشه هایی که از قبل طراحی کرده بودند با دروغ بزرگ تقلب در انتخابات اساس دمکراسی ، آزادی و حاکمیت را در ایران با لشکر کشی خیابانی  از داخل به نابودی بکشانند.

وی افزود : رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با بردباری و هدایت بی نظیر خود توانست فتنه را در ایران کنترل کنند و مجلس خبرگان رهبری و ملت ایران به انتخاب چنین رهبری افتخار می کنند.

امام جمعه قشم اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ به همه جهانیان اثبات کرد که انتخابات در ایران از سلامت برخوردار است چرا که برخلاف انتظارات همه انتخابات در یک مرحله به سرانجام رسید و مردم با خلق حماسه سیاسی جواب یاوه گویی های دشمنان را دادند.

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار با اشاره به تحولات منطقه خاطر نشان کرد : پیروزی بشار اسد در انتخابات با رای بالای ۸۸ درصد نشان دهنده پیروزی مقاومت در است لذا  گروهک داعش  پس از پیروزی بشار اسد در انتخابات ،  چاره ای جز فرار از این کشور نداشتند و اقدامات آنها در عراق بخشی از برنامه های رژیم صهیونیستی است.

وی  تلاش گروهک داعش در عراق را بی نتیجه دانست و بیان داشت : با توجه به اینکه کشور عراق در همسایگی ما قرار دارد و از طرفی دولت عراق تجربه سه ساله مبارزه با گروه های تکفیری را در سوریه به دست آورده است داعش به آخرین لحظات عمر خود در عراق نزدیک می شود.

وی با اشاره به اینکه اعتقادات و عملکرد این گروه که به نام اسلام در دنیا منتشر می شود با فطرت انسانی در تضاد کامل است، تصریح کرد: مراجع تقلید و شیعیان، اهل تسنن و کرد عراق به جز پس مانده های صدام حسین در برابر این گروه ضد انسانی با هم متحد و هماهنگ هستند  و همه اینها حاصلی جز پیروزی منتظران فرج امام زمان نخواهد داشت.

حجت الاسلام پولادی با تبریک فرا رسیدن عید نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) به نام گذاری این روز به نام سربازان گمنام امام زمان اشاره کرد و گفت: این سربازان با انجام کارهای بزرگ و ماموریت های خطیر در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند.

وی همچنین در تشریح مناسبت های هفته آینده به تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۹، سالگرد شهادت یاران امام خمینی(ره) شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک نژاد، تشکیل جهاد سازندگی(جهاد کشاورزی فعلی)، بهداشت مساجد و سالگرد درگذشت دکتر شریعتی اشاره کرد.