داعش ابزاری برای اسلام هراسی در غرب است

امام جمعه شهرلافت  گفت: اختلاف امت اسلامی به دشمنان اجازه بی‌حرمتی، دخالت و نظر دادن درباره مسائل ریز اسلام می‌دهد. سید احمد پوازی با اشاره به تعریف جهاد در دین مبین اسلام افزود: کسانی که در راه خداوند جهاد کنند راه‌های هدایت بر آنها مشخص می‌شود و هدایت می‌یابند. وی با بیان اینکه حوادث اخیر […]

امام جمعه شهرلافت  گفت: اختلاف امت اسلامی به دشمنان اجازه بی‌حرمتی، دخالت و نظر دادن درباره مسائل ریز اسلام می‌دهد.

سید احمد پوازی با اشاره به تعریف جهاد در دین مبین اسلام افزود: کسانی که در راه خداوند جهاد کنند راه‌های هدایت بر آنها مشخص می‌شود و هدایت می‌یابند.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر منطقه نه تنها جهاد نیست بلکه فتنه‌ای بزرگ است تصریح کرد: امروز جهان اسلام با فتنه تکفیر روبرو است در صورتی که پیامبراسلام(ص) مسلمانان از فتنه بر حذر کردند و همیشه می‌فرمودند لعنت خدا بر کسی باد که فتنه‌ای را در یک منطقه بیدا کند.

امام جمعه روستای لافت  اظهار کرد:داعش ابزاری  برای اسلام هراسی در غرب است و  مقابله با داعش به عنوان دشمن اسلام، بصیرت مسلمان و خصوصا علما و سیاسیون را می‌طلبد که به آشوب‌گران اجازه تحمیل فتنه ندهند.

وی بااشاره بهعملکرد داعش در منطقه  گفت: اولین مسئله اختلاف امت اسلامی است که شوکت اسلام را از بین می‌برد.

شیخ پوازی با بیان اینکه اگر مسلمانان وحدت نداشته باشند دشمنان برای ما اسلام‌شناس می‌شوند ادامه داد: اختلاف امت اسلامی به دشمنان اجازه بی‌حرمتی، دخالت و نظر دادن درباره مسائل ریز اسلام می‌دهد.

وی ظهور فرقه‌های تکفیری و گروهک‌های تروریستی را یکی دیگر از دلایل حوادث سوریه و عراق خواند و افزود: اینکه شخصی به اسم اسلام به خود اجازه دهد که عملیات انتحاری انجام دهد و مسلمانی را قربه‌الی‌الله بکشد و خم به آبرو نیاورد جز به نفع یهود و دیگر دشمنان اسلام، به نفع هیچ کس نیست.

امام جمعه  لافت در پایان با بیان اینکه قرآن‌کریم قوم یهود را دشمن‌ترین دشمنان مسلمانان می‌داند افزود: امیدواریم خداوند به مسلمانان بصیرتی عطا بفرماید که دوست را از دشمن تشخیص دهد و حرف علما و رهبران با بصیرت اسلام را گوش دهند و به آن عمل کنند.