خون شیعیان قشم فدای یک یاحسین(ع)

شیعه یعنی از خود گذشتن و به معبود رسیدن ، شیعه یعنی شش ماهه را فدای خدا کردند ، چه باطل می پندارند آنانی که می خواهند با کشتن شیعه محبت علی(ع) و اهل بیتش (ع) را از دل شیعیانش بردارند. شیعیان و عشاق اهل بیت(ع) امسال در شب عاشورا خبر کشف بمب گذاری  را […]

شیعه یعنی از خود گذشتن و به معبود رسیدن ، شیعه یعنی شش ماهه را فدای خدا کردند ، چه باطل می پندارند آنانی که می خواهند با کشتن شیعه محبت علی(ع) و اهل بیتش (ع) را از دل شیعیانش بردارند.

شیعیان و عشاق اهل بیت(ع) امسال در شب عاشورا خبر کشف بمب گذاری  را در قشم شنیدند با این وجود چه خوب بیعت خود را با حسین(ع) زمان حفظ کردند.

امسال با وجود زمزمه های بسیاری در خصوص احتمال بمب گذاری در مراسمات عزاداری شیعیان و اهل سنت قشم پرشور تر در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابااعبدالله الحسین شرکت کردند.

شیعیان قشم خواستند بگویند اگر ما هم در کربلا بودیم لحظه ای فکر ترک خیمه های  امام حسین(ع) را در سر نداشتیم.

روز عاشورا شیعیان قشم گفتند حاضریم خونمان بریزد اما لحظه ای حسین فاطمه(س) بی کس نباشد.

کوردلان و منافقین بدانید : شیعه از بدو تولد قلبش به یاد حسین می تپد. شیعه با نام حسین زنده است وبا یاد حسین جان می دهد .

چه باطل فکر می کنید که شیعه با حرکات وقیحانه شما به زانو می افتد.

باید گفت چه قدر ابلهید ، اگر شیعه از مرگ در راه خدا هراسی داشت در کربلا نبود اگر شیعه در دلش ترس از مرگ بود اینگونه دشمنانش را ذلیل نمی کرد.

چه قدر در جهل خود خوطه ورید که فکر می کنید شیعه با تهدیدات پوچ شما برخود می لرزد.

شیعه باخط شهادت و با راه استقامت زنده است . پس بمیرید که شیعه هرگز بر خود نمی لرزد.