خدمات فرهنگی هاشمی رفسنجانی از اسناد زرین تاریخ معاصر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان علیرضا درویش نژاد در پیامی ، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت و یادآور شد: این ضایعه عظیم مایه تأسف و تأثر خاطر ملت شریف ایران اسلامی شد . رحلت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان علیرضا درویش نژاد در پیامی ، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت و یادآور شد: این ضایعه عظیم مایه تأسف و تأثر خاطر ملت شریف ایران اسلامی شد . رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر شریف حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده شهداء، جانبازان ، ایثارگران، خانواده ایشان، مراجع عظام تقلید و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می گویم.

وی در ادامه به خدمات هاشمی رفسنجانی در حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: بدون شک خدمات ایشان در حوزه فرهنگ با تألیف و چاپ ده ها کتاب در حوزه دین، انقلاب، تاریخ بی بدیل است.

درویش نژاد اضافه کرد: آثار مکتوب ایشان یکی از زرین ترین اسناد تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است که می تواند برای نسل های آینده بسیار مثمر ثمر واقع شود.