خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند

فرماندار شهرستان قشم گفت:  امروز بین مسئولان خدمتگذار در قشم اعم از سازمان منطقه آزاد و فرمانداری تعامل بسیار خوبی حاکم است و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان در چنین فضایی می توانند به بهترین نحو ممکن ایفای نقش کنند. عزت کمال زاده در بازدید از محل دفتر رسانه ای جزیره قشم […]

فرماندار شهرستان قشم گفت:  امروز بین مسئولان خدمتگذار در قشم اعم از سازمان منطقه آزاد و فرمانداری تعامل بسیار خوبی حاکم است و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان در چنین فضایی می توانند به بهترین نحو ممکن ایفای نقش کنند.

عزت کمال زاده در بازدید از محل دفتر رسانه ای جزیره قشم با بیان این مطلب افزود: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدای گرانسنگ از جمله شهدای رسانه، بویژه شهید محمود صارمی آبیاری شده و همه ما باید قدردان خون پاک شهدا باشیم.

وی ادامه داد: رسانه ها و فعالان خبری به زیر ساخت ها، فضای مناسب و تجهیزات مدرن نیاز دارند.
فرماندار شهرستان قشم با اشاره به راه اندازی دفتر رسانه ای جزیره قشم تصریح کرد: این اقدام می تواند به عنوان جرقه ای در مسیر برنامه های هدف دار فعالان خبری مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی در پایان اظهار داشت: فعالان خبری قشم در نخستین گام می توانند با برنامه ریزی در این دفتر رسانه ای، برای تشکل های قانونی مربوط به حرفه خود نیز اقدام کنند.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم هم در این بازدید گفت: اعتماد مردم به فعالیت اصحاب رسانه، مهمترین پشتوانه خبرنگاران می باشد.
دکتر احمد حبیبی افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه ای نباید صداقت این حرفه مهم را فدای احساسات و عواطف خود، کنند.
وی ادامه داد: کسانی که وارد حرفه اطلاع رسانی می شوند نباید از هیچ تهدید احتمالی هراس داشته باشند و با اطمینان از اعتماد مردمی در مسیر خدمت به جامعه به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان با جدیت تلاش کنند.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم انعکاس حقیقی دردهای جامعه از سوی خبرنگاران را مهم توصیف کرد و گفت: بیان حقایق اجتماعی با شیوه های جدید، مسئولان قشم را در مسیر رفع مشکلات قرار می دهد.
به گفته حبیبی، وقتی درد دل مردم از طریق رسانه ها بخوبی بازگو و بیان شود، مردم نیز نسبت به آن رسانه احساس دلگرمی و اعتماد می کنند.
دوری از اظهارات باندی، گروهی، جناحی و شخصی و پرداختن به موضوعات مردمی با هدف خدمت به جامعه نیز مطلب دیگری بود که قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم بازدید فرماندار قشم از دفتر رسانه ای جزیره به آن اشاره کرد.