خانواده شهدا مظهر صبر و استقامت در راه دین هستند

به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت شهدا فرماندار ، معاونین و بخشدار مرکزی شهرستان قشم از خانواده شهید خلیل عجم و شهید علی پاکوهی دیدار و از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آوردند. عزت کمال زاده در این دیدارها ضمن یادآوری رشادتها و از خود گذشتگی ایثارگران و شهدا در حراست از کیان جمهوری […]

به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت شهدا فرماندار ، معاونین و بخشدار مرکزی شهرستان قشم از خانواده شهید خلیل عجم و شهید علی پاکوهی دیدار و از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آوردند.

عزت کمال زاده در این دیدارها ضمن یادآوری رشادتها و از خود گذشتگی ایثارگران و شهدا در حراست از کیان جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب گفت : خانواده شهدا و رزمندگان نیز با تحمل سختی ها به حفظ و پیروزی کشور در صحنه های دفاع مقدس کمک شایانی کرده اند و صبر زینبی در کنار حماسه حسینی بی شک اجر و پاداش معنوی خواهد داشت و می توان گفت که خانواده شهدا مظهر صبر و استقامت در راه دین هستند .

وی افزود : خانواده شهدا هیچ گاه به دنبال منافع مادی و دنیوی نبوده اند و هیچ چیزی نمی تواند جای خالی عزیزان آنها را بگیرد و در واقع این گذشت ناشی از ایمان به خداوند و وعده هایی است که به انسانهای مومن داده است.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه شهدا از نیروهای شاخص انقلاب در هر منطقه بوده اند اظهار داشت : بهترین فرزندان این مرز و بوم که در خانواده های مومن و مذهبی بودند از خود مایه گذاشتن و اجازه ندادند تا ولایت فقیه و کشور اسلامی مان دچار کوچکترین خدشه ای شود و به برکت خون شهدا ، امروز ایران اسلامی جزو قدرتهای پر نفوذ در منطقه است و چشم آزادی خواهان جهان به ایران دوخته شده است.

در این دیدار ها که با حضور فرماندار ، معاون سیاسی و برنامه ریزی ، بخشدار مرکزی و نماینده بنیاد شهید در شهرستان قشم انجام شد با لوح سپاس از ایثارگری های خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.