حوزه بسیج سید الشهدا رودان به عنوان رده برتر استان معرفی شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) رودان به عنوان حوزه برتر سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مورد اقدامات بسیجیان این خطه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت : این حوزه با همکاری خیرین بسیجی توانسته چهار هزار و سیصد و پنجاه بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کند . وی افزود : با حمایت بسیج […]

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) رودان به عنوان حوزه برتر سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مورد اقدامات بسیجیان این خطه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت : این حوزه با همکاری خیرین بسیجی توانسته چهار هزار و سیصد و پنجاه بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کند .
وی افزود : با حمایت بسیج برای ۴۸ زوج جوان مراسم ازدواج برگزار شد و علاوه بر آن  پانصد و چهل سری جهیزیه نیز  برای زوج‌های جوان تهیه و تحویل گردید.
سروان پاسدار علی موذن نسب ادامه داد : راه‌اندازی پنج کارگاه تولید ماسک و تولید بیش از پانزده هزار و ششصد ماسک ، کنترل مسیر تردد جاده کهنوج بندرعباس به مدت چهل و شش روز  ، ضدعفونی اماکن عمومی به مدت یک ماه و توزیع بیش از سه هزار و سیصد لیتر مایع ضدعفونی و ماسک بین افراد نیازمند ،  از اقدامات بسیجیان حوزه سید الشهدای رودان در دوران کرونا بوده که همچنان ادامه دارد.
وی بیان داشت : برگزاری اولین یادواره بیست و شش شهید دهستان و دو شهید گمنام با سخنرانی سردار سالاری فرمانده سپاه استان و تجلیل از سیصد و بیست رزمنده دوران دفاع مقدس از جمله اقدامات حوزه بسیج برای گرامیداشت مقام ایثارگران بوده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) رودان گفت : بسیج با سازمان‌دهی پنجاه و شش تیم گشت رضویون و اجرای گشت های محله محور  موجب کاهش هفتاد و چهار درصدی سرقت در حوزه استحفاطی در  سال ۹۸ شده است .
وی پروژه آب‌رسانی روستای کهنشویه  به متراژ هزار و دویست متر را از جمله طرح های محرومیت زدایی حوزه مقاومت سیدالشهدا رودان عنوان نمود و بیان داشت : گروه‌های جهادی این حوزه به اماکن سیل زده خوزستان و شهرستان جاسک  اعزام  شده اند و علاوه بر این ساخت  یازده منزل مسکونی ، بیست و هشت سرویس بهداشتی و حمام  ، ترمیم سی و سه منزل مسکونی ، رنگ‌آمیزی و دیوارنویسی پنج مدرسه و بتن ‌ریزی حیات دو مدرسه از برنامه های سازندگی بسیجیان این حوزه بوده است.
موذن نسب خاطر نشان کرد : این حوزه مقاومت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی به مدت ده روز و تهیه پخت بیست و هفت هزار پرس غذا و توزیع بین افراد نیازمند نموده است.