حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از پرورش آبزیان

مدیرسایت پرورش میگوی جزیره هنگام پس از نشست  با سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از حمایت وی در پرورش آبزیان خبرداد. مهندس سید ناصر قریشیان افزود: سال جاری همانند سالهای گذشته درفروردین ماه ۹۳ با ذخیره سازی هفت میلیون قطعه لارو در سایت پرورش میگوی جزیره هنگام شروع به کار کرده ایم. وی با اشاره […]

مدیرسایت پرورش میگوی جزیره هنگام پس از نشست  با سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از حمایت وی در پرورش آبزیان خبرداد.

مهندس سید ناصر قریشیان افزود: سال جاری همانند سالهای گذشته درفروردین ماه ۹۳ با ذخیره سازی هفت میلیون قطعه لارو در سایت پرورش میگوی جزیره هنگام شروع به کار کرده ایم.
وی با اشاره به تولید ۸۰ تنی میگو درسال ۹۲  افزود:  علی رغم مشکلات  موجود در زمینه تامین لارو و غذای اینگونه ی آبزی، پیش بینی می شود تولید میگوی این سایت درسال جاری ۱۵ درصد رشد داشته باشد.

قریشیان اظهارداشت: با توجه به کیفیت بالای محصولات ایران،سال گذشته تولیدات میگوی این سایت به کشورهای انگلیس، اسپانیا ، ایتالیا و سایر کشور های اروپایی  و همچنین کشورهای چین و تایلند که خودشان عمده ترین تولید کننده محصول میگو می باشند، در آسیای شرقی  صادر شده است.
به گفته مدیرسایت پرورش میگوی جزیره هنگام، این شرکت براساس نگاه مثبت سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به بخش تولید به ویژه آبزی پروری ، درنظر دارد با ایجاد سایت پرورش میگو و ماهی در منطقه نقاشه جزیره قشم حرکت جدی و نوینی در این حوزه داشته باشد.
وی در پایان یادآورشد: در حال حاضر ۱۵ نفر از جوانان بومی جزیره هنگام از توابع شهرستان قشم بطور مستقیم در این سایت مشغول بکار می باشند که با توسعه و راه اندازی شعبه هایی در قشم این تعداد به ۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.