حمایت دانشجویان قشمی از آیت الله رئیسی

بیانیه جمعی از دانشجویان شهرستان قشم  در حمایت از حجت الاسلام رئیسی إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره مبارکه رعد، آیه ۱۱) خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی سلام علیکم؛ در روزگاری که سپهر […]

بیانیه جمعی از دانشجویان شهرستان قشم  در حمایت از حجت الاسلام رئیسی

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره مبارکه رعد، آیه ۱۱) خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی سلام علیکم؛ در روزگاری که سپهر سیاست و عرصه سیاست ورزی کشور هر روز چهره ای تازه و جدید از تزویر و بی اخلاقی به خود می بیند، بیم آن داریم انقلاب گرانسنگی که برای احیای فرهنگ و ارزش های مکتب حیات بخش اسلام برپا و با خون هزارن شهید آبیاری شده است با افتادن به دست نا اهلان دنیا طلب، از درون تهی و‌ جز نامی از آن باقی نماند.

در حالی به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک می شویم که کشور از رکود عمیق، بیکاری، تنبلی و خستگی مدیران، عدم تحمل مخالفان، پرخاشگری مدیران و مشکلات دیگری از این دست رنج می برد. مشکلاتی که ثمره ۴ سال عملکرد دولتی است که وعده ۱۰۰ روزه حل مشکلات را داده بود و قرار بود کاری کند که هم چرخ سانتریفیوژها را بچرخاتد و هم چرخ اقتصاد را، اما دریغ که سانتریفیوژها را در سیمان فروبرد و اقتصاد را در رکود و بیکاری بی سابقه.

هم چنان که بدرستی عزم شکستن اهرم فشار اقتصادی را، که رانت خواران، اشرافی گران و مفسیدن نجومی بگیر بر گلوی ملت ستمدیده گذارده اند و با کمال وقاحت از آن دفاع نیز میکنند، کرده اید، لازم است عزم جدی تری نیز برای بازسازی چهره اصیل انقلاب اسلامی در میان ملت‌ها و دولت های دنیا نیز داشته باشید که بدانند فرزندان روح الله و پیروان اصول اساسی اسلام ناب هرگز سر در برابر ظالمین خم نخواهند کرد و راضی به رضایت و لبخند ستمگران نخواهند شد.

در ادامه اظهار شده است: ما دانشجویان شهرستان قشم ضمن حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، از همه اقشار جامعه ایران درخواست می‌کنیم که ضمن حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی داشته با انتخاب «کاندیدای اصلح»، سرنوشتی درخشان برای آینده کشور رقم بزنند.

ازاین‌رو، و به جهات پیش گفته ادامه وضعیت کنونی را به مصلحت جامعه ایران نمی‌دانیم و خواهان «تغییر وضعیت به نفع مردم» هستیم و معتقدیم که نظام اجرایی کشور، نیازمند تحول اساسی و تغییر به نفع مردم و به این دلایل از کاندیدای اصلح انتخابات یعنی حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی حمایت می‌کنیم.

امید است که با عنایت حضرت حق، مردم ایران بهترین انتخاب را برای کشور و نظام اسلامی انجام دهند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قشم و هرمز ، پیام نور , علمی کاربردی ، آموزش عالی شهرستان قشم