حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده دشمن شناسی آنان است

امام جمعه موقت قشم گفت :حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده عمق بصیرت و دشمن شناسی آنان است و امروز ملت ما می داند که با چه دشمنانی روبرو است . وی افزود : همان طور که امام خامنه ای(مدظله) فرمودند ما هرگز به دولت آمریکا اعتماد نمی کنیم […]

امام جمعه موقت قشم گفت :حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده عمق بصیرت و دشمن شناسی آنان است و امروز ملت ما می داند که با چه دشمنانی روبرو است .

وی افزود : همان طور که امام خامنه ای(مدظله) فرمودند ما هرگز به دولت آمریکا اعتماد نمی کنیم و این بدیهی است که با کسانی که خوی استکباری دارند نمی شود کنار آمد .

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: همبستگی ملی در گروه  وحدت عملی مردم است و این محقق نمی شود مگر اینکه ما از اسراف  پرهیز کنیم و بر اساس اقتصاد مقاومتی جلو ریخت و پاش های بیهود را بگیریم.

امام جمعه موقت قشم در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مناسبت های مختلف هفته آینده اشاره کرد و درباره سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام(ره) بر علیه سلمان رشدی نویسنده مرتد گفت: دشمنان اسلام هیچ گاه از  تضعیف اعتقادات مسلمانان کوتاه نیامده اند و همگی با رعایت تقوا  توطئه دشمنان را خنثی کنیم.