جو سازی و ایجاد تنش تا کجا

پس از جابجایی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد  و انتصاب دکتر مشیری ایشان بارها  در مراسمات مختلف اقدام به افشای برخی موارد نمودند  و دامنه این سخنان تا جایی پیش رفت که  رادیو فردا هم با پیگیری  موضوعات و پخش آن جو نامناسبی را به وجود آورد. انتقاد از نحوه مدیریت و یا مشکلاتی که […]

پس از جابجایی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد  و انتصاب دکتر مشیری ایشان بارها  در مراسمات مختلف اقدام به افشای برخی موارد نمودند  و دامنه این سخنان تا جایی پیش رفت که  رادیو فردا هم با پیگیری  موضوعات و پخش آن جو نامناسبی را به وجود آورد.

انتقاد از نحوه مدیریت و یا مشکلاتی که در مدیریتهای مختلف سازمان وجود دارد هر چند امری شایع است اما  سئوال اینجاست  آیا بازگو نمودن  این موضوعات در مجامع عمومی  می تواند مشکلات درون سازمان را بر طرف نماید یا فقط منجر به  ایجاد تنش و جو بدبینی بین مردم و مسئولین می شود.

البته مردم  با مشاهده خدماتی که توسط دولت در بخش های مختلف انجام می شود قاضی خوبی برای عملکرد مدیران نظام هستند اما پیگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم بر اساس قانون و بر عهده  قوه قضائیه است و اگر مستنداتی  برای هر نوع فعالیت مجرمانه وجود دارد بایستی از طریق مراجع ذی ربط اقدام گردد ، لذا به نظر می رسد جو سازی های اخیر که امام جمعه موقت شهرستان هم در خطبه های نماز جمعه شهرستان  به آن اشاره  نمودند نباید دست آویزی برای شانه خالی کردن از خدمات رسانی به مردم شود.

مردم قشم امروز از اختلاف بین مسئولین خسته شده اند ودستگاه های دولتی می بایست  با تعامل بیشتر و رفع موانع در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی  در رفع مشکلات مردم پیشگام شوند.