جواب مردم قشم به گزینه های روی میز آمریکا

گزینه های روی میز اصطلاحی است که دولت مردان آمریکا هر چند وقت برای ترساندن مردم ایران مطرح می کنند اما مردم قشم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضورشان در این حماسه ملی نشان دادند که  استقلال ، آزادی خود را با هیچ چیزی عوض نمی کنند و آمده بودن تا بگویند دولتهای مستکبر […]

گزینه های روی میز اصطلاحی است که دولت مردان آمریکا هر چند وقت برای ترساندن مردم ایران مطرح می کنند اما مردم قشم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضورشان در این حماسه ملی نشان دادند که  استقلال ، آزادی خود را با هیچ چیزی عوض نمی کنند و آمده بودن تا بگویند دولتهای مستکبر جایی در این کشور ندارند.

از فرصتی که در این راهپیمایی به وجود آمده استفاده کردیم تا نظرات مردم قشم را در مورد گزینه های روی میز آمریکا جویا شویم.

IMG_4027

 از اول انقلاب آمریکا همواره  ما را تهدید و تحریم کرده است  و تا امروز این تهدیدات بر ملت ایران هیچ تاثیری نگذاشته است و مردم ایران توانستند در عرصه های مختلف به خود کفایی برسند و آمریکایی ها باید بدانند که ایرانیان هیچ گاه زیر بار زورگویی نخواهند رفت.

IMG_4021

فقط یک جمله مرگ بر آمریکا

IMG_4051

همه با هم متحد هستیم وامروز آمده ایم تا بگوییم که از میهن خود دفاع می کنیم و از هیچ کس نمی ترسیم

IMG_4046

محمد رسول الله و الذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم ، تهدیدات آمریکا پوشالی است ، امت اسلامی هیچ گاه با کفار  کنار نمی آیند و دشمن ما علاوه بر آمریکا وهابیت و تکفیری ها هستند که جیره خوار آمریکا می باشند و می خواهند با تفرقه افکنی وحدت امت را  مخدوش کنند .

جواب من به دولت آمریکا این است که هیچ گاه نمی توانید با وجود سپاه و بسیج و ارتش به ایران آسیب برسانید.

IMG_4032

اگر همه ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ دشمنی نمی تواند با این حکومت که بر پایه اسلام است مبارزه کند چون  با ایمان و ولایت پذیری آماده جهادیم.

IMG_4016

امروزآمده ایم  تا راه شهیدان را ادامه دهیم و این ملت پیرو امام حسین(ع) است که هرگز ذلت را نپذیرفت، حالا گزینه های آمریکا هر چه می خواهد باشد چون روی مردم ایران تاثیر نخواهد گذاشت.

IMG_4041

اگر دشمن می گوید که گزینه نظامی و مقابله با کشور ایران را روی میز دارد ما هم می گوییم که گزینه بسیج هم روی میز ایران است و با این حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی ، دولت آمریکا باید بداند که تحریم هایش هم بر این ملت کارگر نیست.

IMG_4019

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

IMG_4022

اگر آمریکایی ها می توانستند یک لحظه هم برای حمله به ایران فرصت را از دست نمی دادند اما آمریکا و دولتهای غربی همه بر قدرت نظامی ایران در منطقه اذعان دارند و هیچ گاه به خود جرات نمی دهند تا با ایران به صورت مستقیم رودرو شوند.

IMG_4017

تا وقتی که مردم در صحنه هستند هیچ کسی نمی تواند از پس قدرت و عزم  آنها بر بیاید و ملت ایران پس از گذشت ۳۵ سال دشمنی های آمریکا را در نظر دارند و می دانند که به آمریکا نمی شود اعتماد کرد . پیشنهاد من به بعضی از مسئولین این است که هوشیار باشند و از حقوق ملت محافظت کنند.