جلسه هم اندیشی خبرنگاران قشم برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی خبرنگاران شهرستان قشم با حضور سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در دفتر ایشان برگزار شد.به گزارش هرمزآنلاین این جلسه که به منظور افزایش تعامل و بررسی مشکلات اصحاب رسانه قشم به همت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار گردید خبرنگاران قشم ضمن بازگو نمودن […]

اولین جلسه هم اندیشی خبرنگاران شهرستان قشم با حضور سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در دفتر ایشان برگزار شد.به گزارش هرمزآنلاین این جلسه که به منظور افزایش تعامل و بررسی مشکلات اصحاب رسانه قشم به همت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار گردید خبرنگاران قشم ضمن بازگو نمودن موانع کار خبری در قشم به تبادل نظر در این باره پرداختند.

ارتقای جایگاه و منزلت خبرنگاران ، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ، فعال شدن  خانه مطبوعات  ، استفاده از نیروهای جوان جزیره و راه اندازی دفتر خبری در جزیره هرمز از جمله موارد مطرح شده خبرنگاران در این جلسه بود که مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد در این نشست گفت : جایگاه رسانه بسیار مقدس است و کار خبرنگاران رسالتی است که با امور مادی قابل معامله نیست هر چند رسیدگی به معیشت خبرنگاران هم بسیار مهم است .

علوی افزود: شهر قشم به لحاض زیر ساخت رسانه ای بسیار ضعیف است و فناوری اطلاعات  بایستی آنقدر پیشرفته باشد تا مسافران هم به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند.

وی تاکید کردند:البته دفتر خبرگزاریهای ملی و محلی  مورد هم می بایست مورد حمایت قرارگیرند و از طرفی روابط عمومی در ادارت هم باید مورد توجه قرار گیرند  تا مشکلات خبری آنها مرتفع شود.

وی از جمله برنامه های خود را راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان به کمک روابط عمومی فرمانداری اعلام کرد و گفت سایت جامع روابط عمومی شهرستان برای اطلاع رسانی فعالیت ادارات مورد نیاز است که در این خصوص هم باید اقدام شود.