جلسه انجمن اولیا و مربیان مهد کودک (مهدقرآن) مبین قشم برگزار شد

  با آغازین روزهای سال تحصیلی اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان مهد کودک(مهدقرآن)  مبین قشم با حضور خانواده های خردسالان در محل مهد برگزار شد. عباس زاده در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم افزود : حضور کودکان در مهد مبین قشم نشان از توجه خانواده ها به علوم دینی و تربیت اسلامی است. وی […]

 

با آغازین روزهای سال تحصیلی اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان مهد کودک(مهدقرآن)  مبین قشم با حضور خانواده های خردسالان در محل مهد برگزار شد.

عباس زاده در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم افزود : حضور کودکان در مهد مبین قشم نشان از توجه خانواده ها به علوم دینی و تربیت اسلامی است.

وی افزود : در این مهد سعی شده است که کودکان آموزش های مناسب دینی و قرآنی را داشته باشند

مدیر مهد افزود : رسیدن به شرایط مناسب آموزشی برای کودکان با همکاری خانواده ها به نتیجه خواهد رسید.

عباس زاده با اشاره به جایگاه خانواده در امر آموزش و شکل گیری شخصیت کودک اظهار داشت : نقش خانواده های در به ثمر رسیدن شخصیت کودک بسیار حیاتی است و حضور یک انجمن اولیا و مربیان قوی می تواند در این راه یاری رسان خوبی برای مهد باشد

 در ادامه جلسه خانواده ها برنامه ها و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های مهد ارائه نمودند و مریم شب تاریانی ، منیره حیدری و فاطمه ذاکری به همراه مربیان و مدیر مهد به عنوان اعضای انجمن اولیا و مربیان مهد کودک مبین قشم در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ انتخاب شدند.