جشن بزرگ انقلاب با همت جوانان قشم برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در محل امام زاده سید مظفر قشم و به همت جوانان قشم با حضور اقشار مختلف و  برنامه های متنوع وشاد برگزار شد. در این جشن که با هنرنمایی خالو کهور(حامد ماهیگیر) و همچنین اجرای گروههای  سرود و  قرآن و مسابقات مختلف همراه بود لحظاتی شاد و مفرح […]

جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در محل امام زاده سید مظفر قشم و به همت جوانان قشم با حضور اقشار مختلف و  برنامه های متنوع وشاد برگزار شد.

IMG_3758

در این جشن که با هنرنمایی خالو کهور(حامد ماهیگیر) و همچنین اجرای گروههای  سرود و  قرآن و مسابقات مختلف همراه بود لحظاتی شاد و مفرح برای شرکت کنندگان فراهم شد.

در ادامه برنامه که همراه با نور افشانی و بانگ الله اکبر مردم قشم همراه بود ، شهروندان قشم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

IMG_3899

مشاور  عالی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم با ایراد سخنرانی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را بیان نمود و مهترین ثمره انقلاب را آزادی و استقلال کشور عنوان نمود.

IMG_3919

حجت الاسلام سید محمد رضا طباطبایی نسب افزود:شاه ایران به عنوان حافظ منافع آمریکا و انگلیس در منطقه بود و پس از انقلاب آمریکا هرگز خوی استکباری خود را کاهش نداده است اما با استقامت ملت و قدرت نیروهای مسلح ما آمریکا هرگز جرات اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

IMG_3916

لازم به ذکر است این مراسم با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) ، کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان‌(عج)‌ و  پایگاه مقاومت بسیج شهدا  برگزار شد.

IMG_3766