جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج با ۵۹۲ ورزشکار در قشم آغاز شد

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز به کار جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج با حضور ۵۹۲ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی در این جزیره خبر داد.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز به کار جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج با حضور ۵۹۲ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی در این جزیره خبر داد.

فاضل هرمزی زاده هنگامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این جشنواره فرهنگی ورزشی در بخش آقایان و بانوان در رشته های فوتسال، فوتبال ساحلی، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، آمادگی جسمانی و فوتبال دستی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی و با حضور ورزشکاران سه تیم نظامی و انتظامی و ۶ تیم ادارات و نهادهای مستقر در این شهرستان مرزی برگزار و در نهایت به افراد برگزیده در هر بخش جوایزی نفیس اهدا می‌شود.
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: این جشنواره از امروز کار خود را با حضور ورزشکارانی از ناو تیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، شهرداری، هلال احمر، بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره آب و برق و بانک شهر سرزمین آب و آفتاب آغاز کرد و تا آخر هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

هرمزی زاده هنگامی توضیح داد: این جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور ۵۹۲ ورزشکار در قالب ۴۹ تیم ورزشی به مدت یک هفته در سالن تختی شهر قشم، سالن دانشگاه آزاد اسلامی و پارک ساحلی زیتون برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این مسابقات ورزشی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) و با مشارکت و حمایت سازمان منطقه آزاد، شهرداری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان مرزی به مناسبت هفته بسیج آغاز شده است.