جشنواره تابستانه قشم با اجرای محسن یگانه پایان یافت

دوازدهمین جشنواره تابستانه قشم که از اول شهریور ماه در محل نمایشگاههای بین المللی قشم آغاز شده بود با اجرای ترانه های محسن یگانه به پایان رسید. به گزارش هرمزانلاین، دوازدهمین جشنواره تابستانه قشم به همت سازمان منطقه آزاد و با هدف فراهم کردن فرصت بهره مندی مردم هنر دوست قشم از هنرنمایی چهره های […]

دوازدهمین جشنواره تابستانه قشم که از اول شهریور ماه در محل نمایشگاههای بین المللی قشم آغاز شده بود با اجرای ترانه های محسن یگانه به پایان رسید.

به گزارش هرمزانلاین، دوازدهمین جشنواره تابستانه قشم به همت سازمان منطقه آزاد و با هدف فراهم کردن فرصت بهره مندی مردم هنر دوست قشم از هنرنمایی چهره های نام آور عرصه موسیقی ایرانی و پاپ کشورمان به مدت ۳۰  شب در این منطقه برگزار شد.

مجید اخشابی، بابک جهانبخش، مجید خراطها، سیروان خسروی، گروه مامبولیوا، فریدون اسرایی، بهنام علمشاهی، نیما علامه، محمد احمدوند، مرتضی پاشایی، مجتبی کبیری و محسن یگانه در کنار هنرمندان دیگر در دوازدهمین جشنواره تابستانه قشم هنر نمایی کردند.

حضور چهره های سینما و تلویزیون از جمله رضا رویگری، الهام حمیدی، خشایار راد، کمند و سپند امیرسلیمانی، بهاره افشاری، عباس غزالی و ارژنگ امیر فضلی در کنار هنرمندان طنز و مقلدان صدا از جمله سعید فتحی، گروه طنز گرگعلی، سامان گوران نیز موجب رضایت تماشاگران دوازدهمین جشنواره تابستانی قشم گردید.

محمد رضا حسینیان، مصطفی حسینی و جواد خالصی نیز اجرای ویژه برنامه های دوازدهمین جشنواره تابستانه قشم را به عهده داشتند.

هنرنمایی هنرمندان بومی جزیره قشم در کنار اجرای آئین های محلی مربوط به چندین استان کشورمان و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نیز از دیگر برنامه های این جشنواره در منطقه آزاد قشم بود.

دوازدهمین جشنواره تابستانی قشم امسال نیز به همت سازمان منطقه آزاد از اول شهریور ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قشم آغاز و تا سی ام شهریور نیز ادامه داشت.