جزیره لارک قابلیت تبدیل شدن به منطقه گردشگری را دارد

فرماندار شهرستان قشم گفت: جزیره لارک با توسعه فضای سبز، فضای آموزشی و فضای ورزشی به یکی از نقاط گردشگری این شهرستان تبدیل می شود. مسعود سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جزیره به علت نزدیکی به جزیره قشم از موقعیت خاص گردشگری برخوردار است و به همین علت توجه […]

فرماندار شهرستان قشم گفت: جزیره لارک با توسعه فضای سبز، فضای آموزشی و فضای ورزشی به یکی از نقاط گردشگری این شهرستان تبدیل می شود.
مسعود سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جزیره به علت نزدیکی به جزیره قشم از موقعیت خاص گردشگری برخوردار است و به همین علت توجه به نیازهای این جزیره ضروری است.

وی رسیدگی به وضعیت معیشتی و ساماندهی امور ساکنان جزیره لارک را از برنامه های فرمانداری و نهادهای ذیربط در شهرستان قشم دانست و گفت: رفع مشکلات بهداشتی و آموزشی این شهرستان بخصوص تامین امکانات برای دانش آموزان و تسهیل تردد آنها در اولویت این برنامه ها قرار دارد.

به گفته وی موقعیت سوق الجیشی جزیره لارک و اهمیت راهبردی آن می طلبد که مسئولان ذیربط نگاه ویژه ای به این جزیره داشته باشند و برای تغییر شرایط فعلی آن همت و تلاش بیشتری بکنند.

فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسئولان این شهرستان ضمن بازدید از بخش های مختلف جزیره لارک با مردم این جزیره دیدار و گفت و گو کردند.